-
21. Data: 2010-08-25 09:39:55
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: Grzegorz <g...@g...com>
On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
> Corolla generacji E11 po faceliftingu (czyli od 2000 do 2002). Poszukaj
> hatchbacka (trzydrzwiowy), bo robione były w Japonii. Silnik 1,4 w
> zupełności wystarczy, spalanie 5,6 na trasie, ok. 8,5 w mieście. Cięzko
> trafić na to auto, bo ludzie niechętnie się pozbywają - ja jeździłem takim
> przez dziewięć lat, sprzedało się w dwie godziny po zamieszczeniu
> ogłoszenia. Rocznik 2000 już za 10-12 tys., trochę nowsze za 14 znajdziesz.
> Wymieniasz olej, lejesz paliwo i nic więcej Cię nie obchodzi - no chyba, że
> trafisz na felerny egzemplarz, ale to dotyczy wszystkich aut. Przy 180 tys.
> trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5 kafla,
No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.
-
22. Data: 2010-08-25 10:05:00
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
> Dnia 23.08.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> > Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
> > "ja tego nie robie".
>
> Będzie droższe bo ?
Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.
Sama robocizna niekoniecznie, nieważne seria, B czy D - wszystkie te
silniki są robione pod mechanika - mutanta z marsa z małymi raczkami i
dwudziestocentymetrowymi palcami. A dokładniej samochody i miejsce pod
maską takie sprawia wrażenie.
No i może jeszcze tyle że jak ktoś zacznie walczyć z "vtec żyje, vtec
pije", to może popłynąć finansowo i w dodatku bez efektów.
Choć ktoś tu się chyba kiedyś chwalił że miał jakieś B16 które NIE
żłopało oleju ;-)
--
Pozdro
Massai
-
23. Data: 2010-08-25 10:38:02
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "Grzegorz" <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:c7faba6a-c5a4-417d-9e28-7fe7415bdbd4@j18g2000yq
d.googlegroups.com...
On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
> No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.
Ja nie wymieniałem, bo sprzedałem przy przebiegu 156 tys. Ale ponoć tyle
kosztowało (wyczytałem na forum). Fakt, że drogo, ale uwzględniając zerowe
wydatki na inne części, da się przeżyć. Znajomy zrobił tym autem ponad 300
tys. (i z tego co wiem, nadal jeździ) wymienił rozrząd przy 180 (ale nie
wiem ile zapłacił), czujnik temperatury cieczy chłodzącej (kilkanaście czy
kilkadziesiąt złotych) i to wszystko. Auto w tym roku skończyło 10 lat,
kupił używane gdzieś w okolicach 2006. Od mojego byłego różni się
wyposażeniem i kolorem ;-)
--
Yogi(n)
-
24. Data: 2010-08-25 10:39:54
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
>> kafla,
>
> To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?
Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż
części. No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły
pasek. Uwzględniając zerowe koszty innych napraw (bo ich nie ma) to w
zasadzie jedyna niedogodność związana z tym modelem.
--
Yogi(n)
-
25. Data: 2010-08-25 12:08:43
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Wed, 25 Aug 2010 10:39:54 +0200, Yogi(n) wrote:
>Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
>w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112@news.neostrada.pl...
>>> aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
>>> kafla,
>> To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?
>
>Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż
>części.
Planowa wymiana wariatora ?
>No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły
>pasek.
To pewnie i nowy lancuch, moze kola zebate ..
J.
-
26. Data: 2010-08-25 12:25:16
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 24 Aug 2010 23:56:51 +0200, Jurand wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
>> japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)
>
>Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść
>cenowa.
No to czemu piszecie ze drogo ?
Hm, jak widze to oferty na civica 98 sa juz od ~6000.
I cala masa innych wozkow z wiekszymi silnikami tez jest dostepna.
J.
-
27. Data: 2010-08-25 22:47:46
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 25.08.2010 Massai <t...@w...pl> napisał/a:
> Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
>
>> Dnia 23.08.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
>> > Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
>> > "ja tego nie robie".
>>
>> Będzie droższe bo ?
>
> Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.
O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak sie
wczesniej innym wydawało ;-)
P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
ogromny.
--
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net
-
28. Data: 2010-08-26 08:21:11
Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
> Dnia 25.08.2010 Massai <t...@w...pl> napisał/a:
> > Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
> >
> >> Dnia 23.08.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> >> > Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie
> uslyszy >> > "ja tego nie robie".
> >>
> >> Będzie droższe bo ?
> >
> > Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.
>
> O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak
> sie wczesniej innym wydawało ;-)
No, ja tak od początku twierdziłem, nie?
>
> P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
> ogromny.
Tak i nie... Jak mię się kurka ułamał bacik anteny, to się okazało że
jedynym rozwiązaniem jest oryginał za 280 pln ;-)
Ale generalnie te części nie są bardzo drogie.
--
Pozdro
Massai