  • 11. Data: 2010-11-16 18:09:23
    Temat: Re: Z serii drogowe buble.. pas na czolowke
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > O ile sie domyslam to kierowcy.
    > Kiepskie foty, ale to chyba bedzie nadmierna predkosc i nieudzielenie
    > pierwszenstwa przejazdu przy zmianie pasa :-P

    Hm, tylko gdzie tam zmiana pasa, jeśli pociągniesz dalej "lewym"?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-11-16 19:21:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 17:09:23 +0000 (UTC), Massai wrote:

    >Hm, tylko gdzie tam zmiana pasa, jeśli pociągniesz dalej "lewym"?

    No wiec niestety - lewa linia przerywana ginie gdzies w pomroce, ale
    chyba sie lacza gdzies na srodku ?

    No to nie ma sily - ktos ja musial przejechac przed czolowka.
    Jechal z nadmierna predkoscia i nie zdazyl zahamowac przed zmiana pasa
    :-P

    J.

  • 13. Data: 2010-11-16 19:55:32
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bzdura. stawiam flaszkę że za chwilę wymalowali tam tzw. "martwe pole"
    > pzdr
    > GL

    O sprawie miejski inżynier ruchu dowiedział się od gazety i sam był
    zdziwiony taką sytuacją.
    http://www.tinyurl.pl/?SxjMIowg

    Fakt iż ulica została "otwarta" jakiś tydzień przed oficjalnym otwarciem,
    więc stąd mógł wyjśc taki bubel. Przed remontem ten pas się kończył martwym
    polem i były strzałki informujące o konieczności zmiany pasa- jak widać
    zapomniało się komuś domalować znaków poziomych.

    Jako ciekawostka zdjęcie z tej samej ulicy - ciężarówka zaparkowała na
    chodniku i zapadła się po osie. Miejmy nadzieje, że cała inwetsycja nie
    okaże się fuszerką, bo gorzowianie długo czekali na ten remont.
    http://www.tinyurl.pl?8e2AMrK3

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 14. Data: 2010-11-16 20:19:38
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-16 19:55:32 +0100, "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> said:

    > Jako ciekawostka zdjęcie z tej samej ulicy - ciężarówka zaparkowała na
    > chodniku i zapadła się po osie.

    I co w tym dziwnego, że ciężarówka parkująca w miejscu nieprzeznazonym
    na parkowanie ciężarówek swoją masą dokonuje zniszczeń?

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-11-16 20:25:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > nieudzielenie >> pierwszenstwa przejazdu przy zmianie pasa :-P

    > No wiec niestety - lewa linia przerywana ginie gdzies w pomroce, ale
    > chyba sie lacza gdzies na srodku ?

    Ginie? Linia przerywana rozdzielająca pasy dla jezdni (prawej na
    zdjęciu) płynnie przechodzi w zdaje się podwójnie ciągłą rozdzielającą
    kierunki ruchu jak juz się wysepki skończą.
    Popatrz na czwartą fotkę.
    Jedziesz lewym pasem i wyprowadza cię na na lewy pas ale przeciwnego
    kierunku...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 16. Data: 2010-11-16 21:01:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 19:25:13 +0000 (UTC), Massai wrote:

    >Ginie? Linia przerywana rozdzielająca pasy dla jezdni (prawej na
    >zdjęciu) płynnie przechodzi w zdaje się podwójnie ciągłą rozdzielającą
    >kierunki ruchu jak juz się wysepki skończą.
    >Popatrz na czwartą fotkę.

    Ale ja o tej linii z przeciwnej strony/jezdni. Ginie gdzies pod ta
    terenowka .. no ale co - zaczyna sie na srodku asfaltu, tam sa dwa
    pasy, czy laczy sie gdzies z linia na srodku ?

    >Jedziesz lewym pasem i wyprowadza cię na na lewy pas ale przeciwnego
    >kierunku...

    ale ta terenowka przed chwila zmienila chyba pas. Co prawda to chyba
    bylo jeszcze przy linii podwojnej ciaglej, wiec miala prawo uwazac ze
    korzysta ze swojej polowy jezdni :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-11-16 21:25:07
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-11-16 13:14, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Czyzby szwagier blacharz mial zastoj hmmm... chociaz patrzac na
    > skutecznosc rozwiazania to raczej szwagier zlomiarz? ;-)

    robota jeszcze nie skończona ale mogli głupie sierżanty postawić.
    BTW
    na DK 88 na wysokości budowanej A1 zakończyli budowę wiaduktu, więc już
    zwężanie do jednego pasa zlikwidowali ale ustawili 40 km/h no no i
    ciemna vectra jeździ tam teraz w te i nazad.
    pozdrawiam
    marcin

  • 18. Data: 2010-11-16 22:28:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 21:25:07 +0100, Marcin Jan napisał(a):

> [...]
    > zwężanie do jednego pasa zlikwidowali ale ustawili 40 km/h no no i
    > ciemna vectra jeździ tam teraz w te i nazad.

    Ostatnio w tym miejscu 2 robotników stało na środku drogi i zastanawiali
    się niewiadomo nad czym.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 19. Data: 2010-11-16 23:22:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Leszek,

    Tuesday, November 16, 2010, 7:55:32 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > chodniku i zapadła się po osie. Miejmy nadzieje, że cała inwetsycja nie
    > okaże się fuszerką, bo gorzowianie długo czekali na ten remont.

    Jakim prawem ta ciężarówka pchała swoje koła na chodnik?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2010-11-17 08:10:18
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 16 Lis, 13:14, "Maciek" <k...@X...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czyzby szwagier blacharz mial zastoj hmmm... chociaz patrzac na skutecznosc
    > rozwiazania to raczej szwagier zlomiarz? ;-)

    Czy tylko mi Kaspersky zgłasza, że strona jest podejrzana i nie
    wpuszcza?