  • 1. Data: 2010-11-16 11:36:50
    Temat: środki firmy K2
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Co sądzicie o pastach do usuwania rys i polerowania lakieru firmy K2 ?
    Mam kilka rysek na aucie, które chciałbym zabezpieczyć i zastanawiam się nad
    produktami tej firmy. Mam je łatwo dostepne w miejscowym markecie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-16 15:40:59
    Temat: Re: środki firmy K2
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Pasta TEMPO jest całkiem przyzwoita jeżeli chciałbyś odświeżyć trochę
    kolor i usunąć jakiś głęboko wżarty brud. Nie używałbym je na rysy, bo
    zostawi Ci białe ślady w miejscu zadrapań.

  • 3. Data: 2010-11-16 16:54:00
    Temat: Re: ?rodki firmy K2
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-16 11:36, mz pisze:
    > Witam
    > Co s?dzicie o pastach do usuwania rys i polerowania lakieru firmy K2 ?
    > Mam kilka rysek na aucie, kt?re chcia?bym zabezpieczy? i zastanawiam si? nad
    > produktami tej firmy. Mam je ?atwo dostepne w miejscowym markecie.
    > Pozdrawiam

    Setki razy to powtarzałem i powtórzę po raz kolejny.
    Do polerowania wg mnie najlepsza jest pasta Automax 3.5zł za tubkę, po
    wypolerowaniu nakładasz wosk z pigmentem Sonnaxa, około 37zł opakowanie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html