  • Data: 2010-11-17 09:43:29
    Temat: Re: Z serii drogowe buble.. pas na czolowke
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-16 19:55, Leszek Kowalski pisze:

    > Jako ciekawostka zdj?cie z tej samej ulicy - ci?ar?wka zaparkowa?a na
    > chodniku i zapad?a si? po osie. Miejmy nadzieje, ?e ca?a inwetsycja nie
    > oka?e si? fuszerk?, bo gorzowianie d?ugo czekali na ten remont.
    > http://www.tinyurl.pl?8e2AMrK3

    I kierowca ciężarówki zdziwiony?!

    I bardzo k... dobrze, że się zapadł, i szkoda, że go wyciągnęli. Jestem
    ciekaw kiedy wreszcie kierowcy ciężarówek zaczną rozróżniać części drogi
    przeznaczone dla nich od pozostałych.

    Fakt - ten chodnik jednak był chyba słabszy, niż być powinien (aż tak
    się zapaść ciężarówka nie powinna), ale może to i jest jakiś sposób -
    budować takie chodniki, żeby cięższy samochód nie miał fizycznej
    możliwości wjazdu i/lub wyjazdu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański