eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ serii co kupić - dupowóz do pracyRe: Z serii co kupić - Peugeot.
  • Data: 2018-04-19 11:58:09
    Temat: Re: Z serii co kupić - Peugeot.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-04-19 o 05:47, s...@g...com pisze:

    >>> Przperaszam ze tak sie wyzywam, taka awaria to niemila sprawa. To jest poziom
    kosztow jak w felernym dizlu. Ale autentycznie chcialem jakis sensowny argument od
    Uzytkownika na to ze jednak te auta sa dobre. Rownie dobre jak moja foka :) Ale sie
    nie doczekalem. Pewnie dlatego ze mnie nie stac ;)
    >> Ale ja na auto nie narzekam, służy mi bardzo dobrze. Moim, ale także i
    >> Twoim problemem w Twojej Foczce zaś jest niewiedza mechanika, który nie
    >> umie wykonać podstawowej, prostej czynności wymiany filtra i jest to
    >> kompletnie co innego jak konieczność wymiany alternatora przez ASO za
    >> prawie 5 tys. zł.
    > Ale moja foka jest bezproblemowa. Mechnik tylko raz mial problem z wymiana filtra.
    Zmienilem mechaniora na innego )a w zasadzie paru innych) i juz problemu nie mam.

    Zwróć uwagę jaką retoryką się kierujesz

    "Powodem bylo to ze PSA nie umie zrobic filtra ktory nie zabije pompy wysokiego
    cisnienia jak sie go wymieni."

    "Majster, jakos se moim fordzie takich problemow nie ma a robiony jest
    przez niemcow. Jakos niemce umiom a francuzom sprzedaja trefne filtry."

    Tyle, że Ty także masz ten sam problem z filtrem. Ale jak można by było
    skrytykować Forda, że "nie umie zrobic filtra ktory nie zabije pompy
    wysokiego cisnienia jak sie go wymieni" w NIEUMIEJĘTNY SPOSÓB? Takie
    rzeczy to się mogą tylko przytrafić Francuzom i nieważne, że te
    problematyczne filtry robią Niemcy zarówno do Forda jak i do Francuza i
    można je jeszcze znaleźć w wielu innych markach :)

    Tu problemem nie jest zły filtr, lecz niewiedza mechaników, którzy nie
    potrafią myśleć, a sama czynność jest banalnie prosta tylko trzeba
    najpierw spuścić paliwo z obudowy filtra.
    Oczywiście lepszym rozwiązaniem byłby filtr wymienialny całościowo. Ale
    to by podrażało koszty wymiany, bo zamiast samego wkładu trzeba by było
    wymienić cały filtr wraz z obudową w której znajduje się jeszcze
    termostat i regulator ciśnienia.

    "Kumpel mial auto, i do roboty nie mogl przyjechac w zimie.
    Raz mu odpalalo a raz nie. Po jakims czasie przestalo odpalac to wrzucal pod nie
    farelke. Auto garazowane. Az przyszedl dzien ze farelka nie pomogla.

    Zasmialem sie i pytam czy to francuskie skoro tak sie jebie. Parsknal ze to laguna."


    Jak się auto "jebie" to z całą pewnością musi być francuskie, bo tylko francuskie
    maja problemy z odpalaniem i się psują.

    Jak widać jesteś uprzedzony do aut francuskich, choć nigdy nie miałeś z nimi do
    czynienia, a nie miałeś do czynienia, bo jesteś uprzedzony.

    Prawda jest natomiast taka, że w Twojej Foce mechanik mógł wymienić filtr i popełnić
    ten błąd, a Ty nawet nie jesteś tego świadomy. Awaria nie musi wystąpić od razu, albo
    nawet w ogóle nie musi wystąpić, bo śmieci mogły trafić przelewem do baku, albo
    jeszcze siedzą w filtrze, ale opadły na dno.
    Podobnie mogłoby być i u mnie, ale zauważyłem błąd mechanika, którym się podzieliłem
    tu na grupie.
    Do czasu mojej wypowiedzi i wypowiedzi kolegi P.B. nie miałeś pojęcia, że taki
    problem też dotyczy Twojego auta, a skrytykowałeś auta francuskie, bo jesteś
    uprzedzony.

    > Ja chcialem ogolnie od ciebie otrzymac realna zachete dla auta francuskiego.

    Po co mam Cię przekonywać?
    Jesteś przekonany, że tylko francuskie się "jebie" to kupuj Fordy i inne
    niemieckie auta.

    > Jak widzisz ja se forda chwale, moze za Twoja pomoca bym sie do auta francuskiego
    przekonal. Moze jakies specyficzne warunki czy zastosowanie by sprawilo ze nie bylbym
    juz uprzedzony.

    Ale uprzedzenia bardzo trudno jest wykorzenić i nie mam zamiaru
    kogokolwiek przekonywać.

    > A tak, tylko dostalem info ze auta fajne ale trzeba docenic. A za co to juz nie
    bardzo wiem bo komfort czy ficzery mozna znalezc tez u innych...

    Co docenić? Są auta proste, tanie w utrzymaniu i są auta z wyższych
    półek, na których utrzymanie trzeba mieć więcej pieniążków. Niestety
    wiele osób porównuje niemieckie, najprostsze konstrukcje, rzekłbym nawet
    niejednokrotnie "ubogie" do francuskich nafaszerowanych ficzerami i
    uważają, że te wypasione auta są cho...we, bo są droższe w serwisowaniu.
    Jak ktoś kupuje auto osobowe za 150 czy 180 tys. zł i ma pretensje, że
    serwis takiego auta jest droższy od serwisu auta niemieckiego lub z
    niemieckim rodowodem za 1/2 czy 1/3 tej kwoty to chyba problem nie leży
    w samochodzie, ale ludzkiej mentalności.

    Porównaj sobie auta podobnych klas, a spokojnie znajdziesz auta
    francuskie, które kupisz taniej lub w podobnej cenie, ale za to lepiej
    wyposażone, wygodniejsze i tak samo bezproblemowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: