  • Data: 2009-03-23 10:38:17
    Temat: Re: Z przykroscia oznajmiam - kolejna ofiara poczatku sezonu
    Od: gildor <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 11:19, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"gildor" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Byles zawiedziony XT na prostej?

    jakbym się wypowiedział tylko o jeździe na wprost, to bym nic nie
    mówił.

    > Nie dziwi, nie jest to gatunek do drag
    > racingu. Po latanu wielocylindrowcem opanowanie charakterystyki singla z
    > reguly zajmuje chwilke. I odwrotnie.

    nie chodzi o charakterystyke, a o sposób poruszania się i pozycję.
    zwyczajnie mi nie pasuje. nie odrzucam możliwości, tylko neguje
    chwilowo predyspozycje.
    nie wyobrażam sobie jazdy czymś, co mało mi kciuków nie powyrywało.
    chuj wi czemu. poczylem dopeiro jak zlazłem. ale ladnie skreca i
    zawijanie szlaczków i winkiel z noga do przodu to dla mnie nowość. mój
    buja, a ten zawija.

    - gildor