  • Data: 2013-08-25 23:06:23
    Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 16:27:57 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
    > Nie maszynki tylko technologię.

    Kiedy technologia to te maszynki.

    Zelbet jest znany od wiekow, wiec tu nie ma co podziwiac.
    U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..

    > Oni są światową potęgą autostradową i wiedzą co robią.
    > Nowy odcinek A4 pomiędzy Wrocławiem a Opolem jest podziurawiony i
    > połatany jak ser szwajcarski.

    Bez przesady. Polatany - owszem, umiarkowanie. Dziurawy - nie (bo
    polatany).

    > To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał.

    To jest technologia. I beton i asfalt sa ciagle na swiecie stosowane.
    Na ile sie orientuje - betonowa nieco trwalsza, ale asfaltowa znacznie
    latwiejsza w naprawie. Wiec w perspektywie 50 lat wygladaja podobnie
    :-)
    Zauwaz ze na tym asfalcie kolein nie ma, choc to juz z 15 lat ma -
    pewnie czas na polozenie nowej "warstwy scieralnej".

    Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
    sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
    potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

    J.

    O, technologie:
    http://www.youtube.com/watch?v=dgptPWVZ-3k