  • 401. Data: 2011-09-28 18:23:29
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CeSaR,

    > To jeszcze pokaż różnicę pomiędzy tymi przeciw ktorym głosujesz a tymi, na
    > których głosujesz.

    W odróżnieniu od Ciebie nie mam zamiaru prowadzić na grupie agitacji
    politycznej. Ale na pewno głosuję przeciw Mikkemu. Bo nie ma zielonego
    podejścia o ekonomii.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 402. Data: 2011-09-28 18:27:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > ooo, zaczynasz powoli łapać istotę rzeczy.
    > Ja nie chcę, żebyś płacił za edukację moich dzieci. Nie chcę też,
    > żebys płacił mi za leczenie, gdy będę bez pracy i gdy mi bieda zajrzy
    > w oczy.

    Widzisz, Ty może nie chcesz, ale ciekawe co byś zrobił, gdybyś
    zrobił z kogoś kalekę w wypadku, bądź go zabił? Rozumiem, że
    byś stwierdził, że tamten był głupi, ponieważ się nie ubezpieczył?
    Jego dzieci powinny odpowiadać za jego domniemaną głupotę i poniekąd
    Twoją, skoro doszło do takiego wypadku? Jaką dasz gwarancję, że
    każdy debil się stosownie zabezpieczy, by mieć pokrycie na
    szkody wyrządzone przez siebie? Nie darmo część podatków jest
    obowiązkowa i zabezpiecza elementarny interes wszystkich.
    Jak ktoś ma więcej to może sobie swoje pieniądze stosownie
    ukierunkować, by było mu jeszcze lepiej, pewniej itd.

    > Ja chcę, żebyś nie narzucał mi czegoś, czego nie chcę, jeśli to nie
    > narusza Twojego prawa do życia ani do własności.

    Już sam fakt Twojego poruszania się po drodze jest potencjalnym
    naruszeniem mojego prawa do życia. Nie ma lekko. Ja mam świadomość
    omylności ludzkiej i z pełną świadomością płacę podatki, które
    zabezpieczają interes mój, mojej rodziny i o dziwo innych, którzy
    może z mojej strony nie ucierpią, ale potencjalnie taka możliwość
    istnieje (i vice versa). To taka umowa społeczna. Jeżeli Ci takie
    zasady nie pasują to możesz zrezygnować, ale będziesz musiał
    pożegnać się ze społeczeństwem w którym żyjesz. Platon o tym
    dawno temu pisał.

    > I nie chcę mieć
    > obowiązku wymiany pojazdu, jeśli Ty uznasz, że "tak jest lepiej".

    Czegoś takiego jeszcze nie było - jeżeli już, to człowiek musiał
    zdecydować na podstawie swojego rachunku ekonomicznego.

  • 403. Data: 2011-09-28 18:35:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-28 16:33, DoQ pisze:

    > http://dlakierowcow.policja.pl/download.php?s=15&id=
    54343

    Wiesz, że on nie jest pierwszy, który nie potrafi takich danych
    znaleźć? AZ podobnie nie potrafił, jak udowadniał negatywny
    wpływ jazdy na światłach. Najlepsze jest to, że te dane i linki
    pojawiały się tutaj wielokrotnie.

  • 404. Data: 2011-09-28 18:41:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 18:35, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > znaleźć? AZ podobnie nie potrafił, jak udowadniał negatywny
    > wpływ jazdy na światłach. Najlepsze jest to, że te dane i linki

    Może nie chcą ich znaleźć ;)
    W każdym razie, obala to mit jakoby jazda samochodami bez dodatkowych
    systemów bezpieczeństwa wywoływała głębsze refleksje nad własnym stylem
    jazdy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 405. Data: 2011-09-28 18:46:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz Cię zaskoczę.
    > Tak, przewidziałem ten kryzys z roku 2007-2008. W roku 2007 prowadziłem
    > kilka wykładów na Politechnice Gdańskiej - gościnnie zaproszony właśnie w
    > tym celu. Powiedziałem, dlaczego spodziewam się kryzysu i co zrobić, żeby
    > mniej bolał.

    W sensie że pęknięcie bańki w hamerykańskich nieruchomościach przewidziałeś?
    No to szacun.

  • 406. Data: 2011-09-28 18:54:56
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A gdyby tak ktoś uznał, że teraz będziemy sprzedawać kaski 20 razy
    > droższe z masażem skóry głowy? Nikt by ich nie kupił, bo na co komu
    > masaż skóry głowy! No to wprowadźmy zakaz sprzedaży zwykłych kasków, a
    > lemingom powiedzmy, że tak jest lepiej dla ich zdrowia.

    A gdybyś tak wpadł do ulicznej studzienki kanalizacyjnej, bo przepisy
    nie uwzględniają głupich zabezpieczeń (powinieneś patrzeć pod nogi)?
    Może są tacy, którzy chcą wpadać do studzienek - dlaczego rząd im tego
    zabrania??
    Nie ma to jak sprowadzać sprawy do absurdów.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 407. Data: 2011-09-28 19:23:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > nie uwzględniają głupich zabezpieczeń (powinieneś patrzeć pod nogi)? Może
    > są tacy, którzy chcą wpadać do studzienek - dlaczego rząd im tego

    Eeee, poważnie wpadanie do studzienek jest zabronione? Jakiś paragraf na to
    jest?

    > Nie ma to jak sprowadzać sprawy do absurdów.

    Czasem jedyny skuteczny sposób na to, żeby wskazać istniejące absurdy.

    Fajki możesz kupić i ojarać się po kokardki, opijając przy tym wiadrem wódy.
    A bez pasów jechać nie możesz...

  • 408. Data: 2011-09-28 19:28:52
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > W odróżnieniu od Ciebie nie mam zamiaru prowadzić na grupie agitacji
    > politycznej.

    Nie prowadzę agitacji. Nie potrafię jednak w inny sposób wykazac różnic
    pomiędzy pozostałymi "posłami". WIdzę że niestety i ty nie potrafisz.

    >Ale na pewno głosuję przeciw Mikkemu. Bo nie ma zielonego
    > podejścia o ekonomii.

    ROTFL!!!!!!!! Dzięki dotychczasowym "rzundom" z podejściem _do_ ekonomii
    mamy to, co mamy.
    Końgratulejszyn.

  • 409. Data: 2011-09-28 19:32:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 19:23, CeSaR pisze:
    > Eeee, powa?nie wpadanie do studzienek jest zabronione? Jaki? paragraf na to
    > jest?

    Pozostawianie otwartych studzienek zgodne z prawem nie jest, ale nie każ
    mi szukać teraz przepisów.

    > Czasem jedyny skuteczny spos?b na to, ?eby wskaza? istniej?ce absurdy.
    > Fajki mo?esz kupi? i ojara? si? po kokardki, opijaj?c przy tym wiadrem w?dy.
    > A bez pas?w jecha? nie mo?esz...

    Po wódzie również nie mogę, to też się zmieni??
    A recepty? Czy JKM ma już pomysł jak zlikwidować ten proceder? Bo ja bym
    chciał się leczyć samodzielnie wg. uznania.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 410. Data: 2011-09-28 19:37:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-28 19:23, CeSaR pisze:

    > Eeee, poważnie wpadanie do studzienek jest zabronione? Jakiś paragraf na to
    > jest?

    Jest za pozostawienie otwartej studzienki.

    > Czasem jedyny skuteczny sposób na to, żeby wskazać istniejące absurdy.

    Nie bardzo.

    > Fajki możesz kupić i ojarać się po kokardki, opijając przy tym wiadrem wódy.

    I za to płacisz. Naprawdę sporo.

    > A bez pasów jechać nie możesz...

    Nikt nie wpadł jeszcze na pobieranie dodatkowej opłaty za jazdę
    bez pasów. W sumie to jest jakaś myśl.