  • Data: 2012-02-05 14:45:41
    Temat: Re: Z obu stron + i LED swieci
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1q7sh0gsh4caq.1ttz7tzqvyigh$.dlg@40tude.net...

    > Za mlody jestes :-) Ja w sumie tez
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/news/article-1025143/Pict
    ured-The-51-year-old-television-set-wired-digital-ag
    e.html
    > http://www.youtube.com/watch?v=tfkrkSgtOvw
    >

    > I od razu "otwieranie telewizora" nabiera sensu.

    Nie bardzo, bo otworzenie skrzynki telewizora nie powodowało automatycznie
    włączenia telewizora, wciąż po otwarciu trzeba było go włączyć i nagrzać.

    > Ciekawe - ochrona drogiego ekranu, czy wypukle szare szklo razilo dobre
    > gusty ?

    Chyba to drugie...
    Telewizor miał wybitnie nie meblowo, szelakowo-politurowy wygląd :-)
    Trzeba było ukryć szkaradzieństwo...

    > Juz chcialem napisac ze w Polsce to pojecie chyba nie powinno byc znane
    > ale zobaczylem
    > http://stare-telewizory.republika.pl/katalog/wisla.h
    tml
    > co te ruskie skopiowaly ?

    Widziałem takie rozwiązania również dzisiaj w wielu droższych hotelach
    w USA. Oni lubią taki styl retro - pozują na starszych niż są - tak to jest
    gdy się ma jako naród tylko 200 lat historii i zazdrości się innym co mają
    jej parę tysięcy... ;-)