  • 1. Data: 2014-03-14 04:34:27
    Temat: Z nudów znalazłem tablet dla siebie
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    http://www.toshiba.pl/laptops/tablets/wt310/toshiba-
    wt310-10l/

    Tak właśnie, według mnie, powinien wyglądać.
    Tylko ta cena trochę mi nie pasuje, bo za tyle można mieć przecież 2
    całkiem przyzwoite laptopy lub jednego naprawdę dobrego ultrabooka.

    Ale jak wymienię swoją Xperię U na Z1, to tablet sobie odpuszczę.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-03-14 10:12:13
    Temat: Re: Z nudów znalazłem tablet dla siebie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Zakonspirowany wrote:
> [...]
    > Tylko ta cena trochę mi nie pasuje, bo za tyle można mieć przecież 2
    > całkiem przyzwoite laptopy lub jednego naprawdę dobrego ultrabooka.

    A jaka jest cena?
    Rozdzielczość 1920×1200 na 11,2 cala w Windows to dla mnie masakra.
    Musiałbym cały czas nosić ze sobą mikroskop.

  • 3. Data: 2014-03-14 10:35:24
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Poldek nabazgrał(a):

    wt310-10l/
    > A jaka jest cena?
    > Rozdzielczość 1920×1200 na 11,2 cala w Windows to dla mnie masakra.
    > Musiałbym cały czas nosić ze sobą mikroskop.

    Odpowiednio scalowane fonty, ikonki i nie ma problemu a nie masz schodków ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2014-03-14 13:34:28
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-03-2014 10:12, Poldek pisze:
    > A jaka jest cena?

    Ponad 5k.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-03-14 13:45:12
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Żeby jeszcze programiści programów o tym wiedzieli.

    PS. "Nieszczęśliwy" posiadacz 1600x1200 15'' - dobry do map, do grafiki, szczególnie
    do wektorowej, ale w wielu "zwykłych"
    programach tragedia.

    -----

  • 6. Data: 2014-03-14 14:06:21
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    666 nabazgrał(a):

> [...]
    > PS. "Nieszczęśliwy" posiadacz 1600x1200 15'' - dobry do map, do grafiki,
    > szczególnie do wektorowej, ale w wielu "zwykłych" programach tragedia.

    Ustaw czytnik :)

    Ja mam FHD na 17" i nie narzekam :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-03-23 11:46:41
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:
    > Poldek nabazgrał(a):

    > Odpowiednio scalowane fonty, ikonki i nie ma problemu a nie masz
    > schodków ..

    Schodków to nie mam od dawna nawet na 1024×768 @15 cali.
    Przeskalowanie fontów i ikonek niby fajnie, ale... Nie wszędzie fonty w
    ogóle dają się skalować, dwa po przeskalowaniu fontów rozjeżdża się
    układ menu, przycisków wszystko wygląda jak sen pijanego marynarza.
    Jednorazowe przestawienie w ustawieniach Windows nie załatwia sprawy,
    ciągle okazuje się, że w tym, czy innym miejscu fonty są wciąż
    mikroskopije, a z kolei w innym przeskalowanie dało efekt przerostu i
    ciągle trzeba się zajmować skalowaniem fontów zamiast robotą.