    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 22 Dec 2019 03:44:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: Z której strony isc po ciagu pieszo-jezdnym?
    From: r...@o...pl

    W dniu niedziela, 22 grudnia 2019 01:35:44 UTC+1 użytkownik andal napisał:

    > w kazdej kulturze materialnej/ucywilizowanej ! nie tylko w polskiej

    I tu wkracza "plemienna rada starszych", która w ramach swojego plemienia
    ustala że: [patrz: kamienne tablice, papirusy, edykty, bulle, dyrektywy] - i
    stąd się biorą różnice w statystykach między różnymi kulturami, ba stąd się w
    ogóle biorą kultury, bo bez różnic istniałaby tylko jedna.

    > w kilku slowach: masz tyle pierwszenstwa ile kasy
    (...)
    > tak jest w kazdej wysokiej cywilizacji, w innych stosowane jest prawo
    piesci

    O! To już mam rozpracowane, czyli "Prawo o Ruchu Drogowym" by Rowerex(R):

    "Kolejność pierwszeństwa na drogach publicznych i niepublicznych na terenie
    Polski od najwyższego pierwszeństwa do braku pierwszeństwa jest następująca:
    - czołg (pierwszeństwo zawsze i wszędzie)
    - pociąg
    - ciężarówka
    - dostawczak
    - SUV
    - średnia osobówka
    - mały samochód miejski
    - motocykl
    - motorower
    - rower (pierwszeństwo tylko przed pieszymi)
    - pieszy (zupełny brak pierwszeństwa)

    Stopień pierwszeństwa zwiększa się po zamontowaniu dodatkowego wyposażenia:
    - działo przeciwpancerne (najwyższe zwiększenie pierwszeństwa)
    - ciężki karabin maszynowy
    - ręczny karabin
    - pistolet
    - kusza z zatrutymi strzałami
    - miotacz ognia
    - kij bejsbolowy (najmniejsze zwiększenie pierwszeństwa)

    Stopień bezpieczeństwa zwiększa się dodatkowo przy zakupie dodatkowej licencji
    miesięcznej na pierwszeństwo:
    - 10 mln zł: pierwszeństwo na prawach czołgu
    - 2 mln zł: pierwszeństwo na prawach pociągu
    - 1 mln zł: pierwszeństwo na prawach ciężarówki

    W przypadku spotkania np dwóch uczestników ruchu na równych prawach o
    pierwszeństwie decydują kolejno:
    - siła fizyczna
    - wyznanie religijne lub jego brak (w kolejności: ateista, teista)
    - kolor skóry (kolejno: biały, żółty, czarny)
    - płeć (mężczyzna, obojniak, kobieta)
    - orientacja seksualna (kolejno: zboczeniec, bi-, homo-, hetero-, kastrat)"

    I co, bedzie? ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex