  • Data: 2019-12-20 18:31:02
    Temat: Re: Z której strony isc po ciagu pieszo-jezdnym?
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2019 o 16:39, r...@o...pl pisze:

    > Tyle że, dla jednych rozsądek to coś, co nie wymaga myślenia, jest instynktowne,
    wręcz podświadome....,

    > a dla innych rozsądek to coś, co wymaga w pełni świadomej analizy sytuacji,
    > która bez odpowiedniego przeszkolenia lub uczenia się na własnych błędach
    > doprowadzi do problemów, czyli błędów na których trzeba się uczyć... -
    > oczywiście o ile już pierwszy błąd nie wyeliminuje "świeżego ucznia" spośród
    > żywych.

    Ale nie można sprowadzać ludzi do roli małp, czy robotów. Nie można
    eliminować wszelkich niebezpieczeństw, bo doprowadza się do absurdów,
    jak zakaz używania w biurze noży do krojenia, czy wrzątku - bo to
    zagrożenie, były dwa wypadki itp. 9to autentyczny przykład).

    A co do praw jazdy, dodatkowych szkoleń, egzaminów itp. - ja bym był
    raczej (choć to przesada w drugą stronę, ale chodzi o kierunek) za
    zlikwidowaniem praw jazdy i uczeniem zasad ruchu w podstawówce.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm