  • 1. Data: 2009-12-14 18:17:55
    Temat: Z jakiej sieci to jest numer?
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Pomóżcie mi proszę rozszyfrować z jakiej to sieci
    numer : 791110217

    Dostałem dość dziwnie wyglądający kontakt od osoby z Allegro,
    a osoba mająca do mnie pytanie podaje swój numer żeby do niej zadzwonić...

    ( Może cała sprawa okaże się prozaiczna ale nie wiem jaka to sieć )

    Z góry dziękuję

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 2. Data: 2009-12-14 18:24:24
    Temat: Re: Z jakiej sieci to jest numer?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-12-14 19:17, Artur Dębski napisał/a:
> [...]
    >
    > Dostałem dość dziwnie wyglądający kontakt od osoby z Allegro,
    > a osoba mająca do mnie pytanie podaje swój numer żeby do niej zadzwonić...

    Numer wygląda całkowicie normalnie.

    No to sobie sam sprawdź http://www.wjakiejsieci.pl/prefiksy-gsm

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-12-14 18:26:47
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <hg604l$fqd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Artur Dębski <a...@a...pl> wrote:

    > Pomóżcie mi proszę rozszyfrować z jakiej to sieci
    > numer : 791110217

    P4

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2009-12-14 18:48:44
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    Dzięki wszystkim!

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 5. Data: 2009-12-16 11:16:05
    Od: "rotfelus" <h...@h...hi>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki wszystkim!

    Nie dzwoń, to play! zapłacisz więcej niż do innych sieci, dodatkowa
    bezczelność allegrowicza że sam nie chcę zadzwonić!

  • 6. Data: 2009-12-16 23:21:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rotfelus" <h...@h...hi> napisał w wiadomości

    > Nie dzwoń, to play! zapłacisz więcej niż do innych sieci, dodatkowa
    > bezczelność allegrowicza że sam nie chcę zadzwonić!

    Ja tam najchetniej dzwonei wlasnie na Playa.
    Czemu mam placic 29 gr za minute, jak moge qzadzwonic za 5 gr / min?
    Playa traktuje na rowni ze stacjonarnymi.

    Pozdrawiam
    SDD