  • Data: 2014-05-30 21:57:01
    Temat: Re: Z czego zyja serwisy?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 May 2014 21:23:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jest zamkniety krag - coraz trudniej naprawic nowoczesny wyrob, bo
    >nie ma dokumentacji, czesci, miniaturyzacja, a wszystko czesto na
    >jednej plycie. Jak serwisant zarabia w dolarach czy euro, 100 na
    >godzine, to naprawa bylaby droga, moze nawet drozsza od sprzetu.

    Siec Best Buy, loco USA - za samo otwarcie obudowy biora 75 dolcow.
    Wymiana dysku w laptopie Sony - zryczaltowana oplata w servisiw Sony -
    400 dolcow plus koszta przesylki.

    Jak naprawiac gdy odtwarzacz DVD kosztuje 40 dolcow a plaskie
    telewizory zaczynaja sie od 300 dolcow? Niedawno zepsula mi sie
    suszarka do bielizny firmy Bosch. Wymiana czujnika - 300 dolcow. Wiec
    jak sie zepsula pralka, to dalem na zlom. Za nowa zaplacilem niewiele
    wiecej niz by kosztowala naprawa.

    >Serwisuje sie jeszcze rzeczy drogie - samochody, kamery ..

    kamer tez sie nei oplaca serwisowac

    A.L.