eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnejRe: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
  • Data: 2011-07-18 16:26:22
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-18 16:19, Massai wrote:

    > Już ten zestaw bardzo zawęża wybór.
    > Bo i duży, wygodny i jednocześnie hatchback/liftback...

    Ano mam świadomość, ale może ktoś coś zaproponuje czego sam jeszcze nie
    wynalazłem.

    > Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

    C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety
    jest nie za duże... wręcz jest lekko ciasnawe w porównaniu do tego co
    mam. Myślałem też o C6 - ale to kiedyś ;) na razie cena jest trochę zbyt
    wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi.

    --
    MM