  • Data: 2012-05-21 19:03:00
    Temat: Re: Z cyklu "jaki tuner?"
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - Opticum HD X7

    Mam od prawie roku. Ma co prawda lekko zmodyfikowany soft,
    ale moje spostrzeżenia:
    - na DVB-T nie czyta EPG w ogóle, na kanałach z C+ pół na
    pół. Jak chcę przejrzeć przewodnik po innych to najlepiej
    jest włączyć Kino Polska i dopiero EPG, wtedy pokazuje
    prawdę :-). Na pozostałych kanałach mniejsze lub większe
    przekłamania, na niektórych wręcz nic się nie pokazuje.
    - pracuje stabilnie, kanały przełącza... czy ja wiem? Jak
    dla mnie wystarczająco :-). Jakieś 2 sekundy max.
    - mam podłączony przez HDMI, ale na początku tydzień grał
    przez scart. Nie było problemów. Szczerze mówiąc nie
    pamiętam czy ma drugie euro, ale wydaje mi się że ma. To
    akurat można sprawdzić w opisie producenta :-)
    - Współpraca z zewnętrznym HDD nie budzi zastrzeżeń. Nagrywa
    HD, działa timeshift i timer. Nie wiem co masz na myśli
    pisząc o oflądaniu innego programy podczas nagrywania. Tuner
    ma jedną głowicę DVB-S i jedną DVB-T, więc podejrzewam że
    nagrywanie z sat podczas oglądania innego kanału sat raczej
    nie zadziała. Nie próbowałem też nagrywać sat podczas
    oglądania naziemnych.
    - można dowolnie modyfikować listy kanałów, tworzyć
    ulubione, zmieniać kolejność.

    Reasumując: Tuner działa bardzo dobrze, daje naprawdę dobry
    obraz i dźwięk, jest stabilny. Upierdliwe to EPG, ale można
    się przyzwyczaić.