  • 41. Data: 2011-10-16 10:47:25
    Temat: Re: Z cyklu - jaki olej?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-14 21:49, MZ pisze:

    > Nnenene, 10W60 z dopiskiem TWS Castrola to inna liga i niestety Mobil
    > się musi schować. Nie wolno mieszać tych dwóch pojęć.

    A ten magiczny dopisek TWS kastratola to co to? Valvoline 10W60 czy
    Motul 10W60 albo Gulf 10W60 czy Petronas 10W60 nie mające tego dopisku
    będą nic nie warte?

    Co do olei to sprawdzić co widnieje w instrukcji obsługi/co zaleca
    producent i lać odpowiednią klasę API i odpowiednią lepkość, zalanie
    jakiegoś wymyślnego EDGE xWxx do malucha nie sprawi że przybędzie mu
    10KM i 5Nm i nie zacznie palić mniej o 2l/100km ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 42. Data: 2011-10-17 03:16:38
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Coś dla marud z PMSu ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qvf8Bv5l7Z4
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
    > http://www.youtube.com/watch?v=jDk0YvCmhU8
    >
    > IMHO całkiem fajna reklama ;-)

    Fajna reklama

    ja jechałem włoskim autem na włoskim oleju (selenia) i mi wybuchł silnik.

    a do francuzkiego safrane z volvo leje francuski ELF
    i cczasami mobile1 czy jakies takei coś (nie znam kraju)
    jak akurat na stacji nie ma i sie robi mix mineralnego z czymś tam
    bo mineralny bo silnik stary volvo D5 czy jakoś tak - a do starych mineralne.

    za to jak go chciałem sprzedać to nie sprzedałem - kupujący (jeden z 3
    na 2500 odwiedzin strony) powiedział ze silnik spier**#$%@ i wsyztsko
    ok, tylko silnik zły. - to pewnie od tego niewymieniania oleju ale
    spoko bez wymiany 43kkm i jeździ :) Volvo D5, a moze D5 mam w tym 2gim a tu
    D3/D4 czy jak się to zwało:)

    japiernicze ale późno

    pozdrawiam.