  • 21. Data: 2011-10-14 21:48:29
    Temat: Re: Z cyklu - jaki olej?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 21:39:41 +0200, szufla na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Jesli oprocz wskazanej klasyfikacji lepkosciowej, klasyfikacje
    > jakosciowe wydrukowane na flaszce sa te same to dla silnika nie
    > ma kompletnie zadnego zanczenia.

    Tezą było, że to to samo, a nie że nie ma znaczenia :)

    "Fałszywe argumenty zwalcza się najlepiej nie przeszkadzając w ich
    wykładaniu. Alec Guiness."

  • 22. Data: 2011-10-14 21:48:39
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 20:32:32 +0100, Waldek Godel na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A powiesz nam który Orlen Platinum jest od Venola a który od Mobila, o
    > umiejący czytać ze zrozumieniem fachowcu?

    Żaden ?

    Ponawiam pytanie : czy 15W40 Venola to to samo co 15W40 Mobila ?

    "Parodia to wyraz intelektualnej bezradności."

  • 23. Data: 2011-10-14 21:49:13
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-14 20:48, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Mówisz, że 5W50 Mobila, i 15W40 Motorgolda to ten sam olej :) ? Mówisz,
    > że 5W40 Motula, czy np. Castrol 10W60, to to samo co leje Venol w beczki
    > z napisem 10W40 :) ?

    Nnenene, 10W60 z dopiskiem TWS Castrola to inna liga i niestety Mobil
    się musi schować. Nie wolno mieszać tych dwóch pojęć.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 24. Data: 2011-10-14 21:54:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 21:48:39 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Żaden ?
    >
    > Ponawiam pytanie : czy 15W40 Venola to to samo co 15W40 Mobila ?

    1. nie wiem
    2. co mnie to obchodzi?
    3. po jaką cholerę się wcinasz w rozmowę o Orlen Platinum?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2011-10-14 21:54:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-13 17:00, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Coś dla marud z PMSu ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qvf8Bv5l7Z4
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
    > http://www.youtube.com/watch?v=jDk0YvCmhU8
    >
    > IMHO całkiem fajna reklama ;-)

    Czyliżeco? Do hiszpańskiego silnika w Seacie mam lać inny olej niż do
    niemieckiego w VW?

    Hm...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 26. Data: 2011-10-14 21:59:47
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tezą było, że to to samo, a nie że nie ma znaczenia :)

    A tego nie wiem, trzeba by sprawdzic karty tech. i czy produkt pochodzi z
    tej samej rafinerii a w wielu przypadkach tak jest. Nawet jesli nie
    to...wlasciwie jest to samo ;)

    sz.

  • 27. Data: 2011-10-14 22:02:50
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 20:54:19 +0100, Waldek Godel na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > 1. nie wiem

    Hmm ...

    > 2. co mnie to obchodzi?

    Postawiłeś tezę, że :

    <cite>
    i tak jest ten sam olej, tylko naklejki różne
    dla idiotów.
    </cite>

    > 3. po jaką cholerę się wcinasz w rozmowę o Orlen Platinum?

    Hmm ... Masz jakieś dwie osobowiści ?

    "Głupie myśli ma każdy ale mądry je przemilcza. Busch Wilhelm"

  • 28. Data: 2011-10-14 22:08:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 22:02:50 +0200, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Hmm ...

    > Postawiłeś tezę, że :
    >
    > <cite>
    > i tak jest ten sam olej, tylko naklejki różne
    > dla idiotów.
    > </cite>

    Wróć się łaskawie do pierwszego wątku i przestań robić z siebie większego
    idiotę niż zrobileś do tej pory.

  • 29. Data: 2011-10-14 22:12:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 10/14/2011 3:02 PM, Marcin Stankiewicz wrote:

    > Hmm ...

    > Postawiłeś tezę, że :
    >
    > <cite>
    > i tak jest ten sam olej, tylko naklejki różne
    > dla idiotów.
    > </cite>

    A czy zauwazyles do czego sie odnosila ta teza?

    Pete

  • 30. Data: 2011-10-14 22:14:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 22:02, Marcin Stankiewicz pisze:
> [...]

    > Postawiłeś tezę, że :
    >
    > <cite>
    > i tak jest ten sam olej, tylko naklejki różne

    Tak, postawił, a Ty zupełnie bez zrozumienia tego co napisał
    zaczynasz jakieś durne dywagacje.

    Wróć do początku i czytaj ze zrozumieniem.