-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu głupich pytań - jak wytrzymałe jest sprzęgło?
Date: Fri, 14 May 2010 09:49:18 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 19
Message-ID: <hsiv9u$1egj$3@news2.ipartners.pl>
References: <b...@o...googlegroups.com>
<hsh2ee$djc$1@inews.gazeta.pl>
<3...@r...googlegroups.com>
<h...@4...com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1273823358 47635 157.25.157.219 (14 May 2010 07:49:18
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 14 May 2010 07:49:18 GMT
In-Reply-To: <h...@4...com>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280042
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
>> Zakleszczone były szczęki na tyle, więc przeguby akurat po dupie nie
>> dostały (o ile dobrze rozumiem temat przegubów).
>
> No, musialy przeniesc cale tarcie z tylnych opon. Czyli powiedzmy nie
> 50kG ale z 500.
Czyli tak jak przy mocnym hamowaniu?
> Przy czym przy "dynamicznym ruszaniu" tez sa spore sily.
No właśnie - siły też na granicy przyczepności. Ale przecież zawieszenie
musi wytrzymać to setki razy, tysiące nawet.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.10 10:03 Karolek
- 14.05.10 13:08 J.F.
- 14.05.10 14:32 Jarek P.
- 14.05.10 16:39 MZ
- 14.05.10 23:47 KJ Siła Słów
- 14.05.10 23:50 KJ Siła Słów
- 14.05.10 23:51 mw
- 14.05.10 14:19 Pszemol
- 15.05.10 07:02 kml
- 15.05.10 16:15 Pszemol
- 15.05.10 16:35 J.F.
- 15.05.10 16:42 Pszemol
- 15.05.10 19:14 Jarek P.
- 15.05.10 19:47 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual