  • 11. Data: 2009-04-05 20:48:30
    Temat: Re: Z cyklu co na pierwszy motór
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 4 Apr 2009 08:59:23 -0700 (PDT), August
    <t...@a...org> wrote:

    >Opisowo:
    >chciałbym coś znanego z niezawodności, gdy się go rzadziej serwisuje
    >lub zapomni wymienić płynów w terminie, a zarazem względnie taniego
    >używanego do 6000 zł na start kosztów, z dużym wyborem wśród
    >zarejestrowanych już w kraju egzemplarzy.

    Stary Transalp. Trwały, ekonomiczny, prosty, solidny i na pewno
    popularniejszy niż Dominator.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 12. Data: 2009-04-05 21:17:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    <t...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    On 4 Kwi, 22:50, "Majak" <d...@o...pl> wrote:

> [...]

    Witam
    Skoro stanelo na XT 600 to czemu nie przyjzec sie
    jej konkurentowi NX 650 Dominator ze stajni Hondy?
    + mniejsza masa (20kg) od yamahy
    + fabryczny bagaznik w standardzie pod kufer
    + wyzsza V (Vmax=160, yamaha tylko 146km/h)

    A jak z wymianami oleju i cenami materialow eksploatacyjnych? Wydaje mi sie
    ze Domi, oczywiscie lepsze ;) w tych rankingach sporo straci. XT to traktow
    wyprodukowany w ogromnej ilosci.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 13. Data: 2009-04-06 06:48:23
    Od: t...@g...com

    On 5 Kwi, 23:17, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > A jak z wymianami oleju i cenami materialow eksploatacyjnych? Wydaje mi sie
    > ze Domi, oczywiscie lepsze ;) w tych rankingach sporo straci. XT to traktow
    > wyprodukowany w ogromnej ilosci.

    olej w dominatorze czesto - co 3 tysie, w xt nie wiem - moze ktos wie?
    a materialy znaczy co filtry? filtry - groszowe sprawy

    Dokopalem sie teraz informacji ze masa sucha XT600 to 156kg
    to byl moj glowny argument za dominatorem (roczniki 88-93 = 152kg)
    nadal jest lzejszy ale roznica wynosi tylko 4 kg.

    - dominator miesci 2 litry mniej paliwa w baku
    + no i wyglada na to ze ma lepsze osiagi na trasie (V)

    Co do ilości to na allegro 40 vs 48
    a na mobile 106 vs 150 na korzyść xt

    Ja bym chcial wiedziec co sie sprawuje lepiej na drogach szutrowych,
    trawach, drogach leśnych,
    który z tych 2 lepiej reaguje na gaz, jak idzie z gazu na kolo i ktory
    ma lepsze hamulce i ogolnie czym sie lepiej jezdzi
    ( w zgodzie z przeznaczeniem tych motorkow czyli na i poza asfaltem)
    bo rowniez sie przymierzam do kupna. Pozdro

  • 14. Data: 2009-04-11 12:46:13
    Od: August <t...@a...org>

    On 5 Kwi, 22:48, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    dużym wyborem wśród

    > Stary Transalp. Trwały, ekonomiczny, prosty, solidny i na pewno
    > popularniejszy niż Dominator.

    Dziekuje Wszystkim za podpowiedzi.

    A jak ocenicie taki wynalazek jak Aprilia Pegaso 650 (sa 3 wersje od
    miejskiej do enduro) ?

    plusem nizsza cena mlodszych rocznikow i wyglada bardziej zwiewnie od
    wszystkich rozwazanych. Czy serwis dla takiej maszyny jest
    problematyczny?

    pozdrav,
    August

  • 15. Data: 2009-04-11 13:04:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    August pisze:

    > A jak ocenicie taki wynalazek jak Aprilia Pegaso 650

    Silnik Rotaxa, bardzo porządny, ten sam co BMW F650, więc i jego możesz
    wziąć pod uwagę. Całkiem fajna maszynka, nie słychać by miała jakieś
    typowe problemy, jeździ się przyzwoicie, da się nawet szlifować podnóżki
    i nie tylko. Co do serwisu to podstawowym problemem jest zmiana
    importera i nie wiadomo jak to wpłynie na dostępność części, ale gorzej
    jak do tej pory to raczej nie będzie :)
    Pogadaj w Motoriście, do tej pory mieli Aprilię, sa zorientowani co i jak.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-04-15 10:20:55
    Od: August <t...@a...org>

    On 11 Kwi, 15:04, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wziąć pod uwagę. Całkiem fajna maszynka, nie słychać by miała jakieś
    > typowe problemy, jeździ się przyzwoicie, da się nawet szlifować podnóżki

    Tak galopuje i galopuje w poszukiwaniach ze sie zagalopowalem i
    zakochałem sie w wyglądzie Yahamy TDM850 (230 kg wagi, sic !!!), która
    podobno ma w sobie jakąś cząstkę enduro. Chyba muszę włożyć głowę do
    kubła z zimną wodą i wrócić z powrotem do czegoś małego typu honda
    dominator 250 .

    pozdrav,
    August

  • 17. Data: 2009-04-20 10:18:54
    Od: August <t...@a...org>

    On 4 Kwi, 17:59, August wrote:

    > Witam Grupę,
    >
    > po zapoznaniu się z FAQ grupy Co na pierwszy motor itp. chcialbym
    > uszczegółowić zapytanie: Co dla mnie ?.

    Prawdopodobnie będzie to Suzuki DR 800 big z początku lat '90.

    pozdrav,
    August