  • Data: 2016-09-15 21:33:10
    Temat: Re: Z cyklu co kupić - większe autko na codzień
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2016 o 19:16 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > W jego mieście:
    > Cennik wypożyczania samochodów
    > Klasa pojazdu Cena wynajmu /doba
    > B ( Agila itp.) 150 zł
    > C (Astra, itp) 190 zł
    > D (Peugeot 407 itp) 220 zł
    >
    > Pojazdy wypożyczane są z limitem przejechanych kilometrów podczas
    > wynajmu. Limit wynosi 200 km / dzień. Dopłata za każdy przekroczony
    > kilometr wynosi 0,2 zł.
    >
    > Przy wynajmach powyżej tygodnia nie naliczany jest limit przejechanych
    > kilometrów, ceny podlegają negocjacjom. Samochody sąwypożyczane
    > wyłącznie osobom które ukończyły 26 lat.

    Ano właśnie - ciągle słyszę, że wypożyczalnie takie tanie. Dziwnym trafem
    gdy ja chcę coś wypożyczyć dla siebie i rodziny zawsze mi wychodzi
    podobnie lub 30-40EUR i więcej za dobę. A szukam wśród "pierdzidełek"
    klasy astry lub fokusa. Jakieś wygodne auto z automatem i silnikiem +150KM
    to w ogóle kosmos cenowy.

    TG