  • Data: 2011-05-21 00:06:20
    Temat: Re: Z cyklu "baba z kierownica"
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 May 2011 23:40:11 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >No i co - nadal będziesz twierdził, że to nie jest kwestia dyscypliny?

    Nie, to jest kwestia bata :-)

    >Błędny wniosek. Dlatego, że nic, to rżnie. Zaczną skutecznie
    >łapać to zacznie akceptować ograniczenie do 40.

    No wiesz jak zaczna skutecznie lapac, to moze sie wreszcie "opinia
    publiczna" wymusi przyznanie ze 40 jest tam kompletnie nieuzasadnione.

    Ale to nie u nas, opieralismy sie przez 150 lat germanizacji i
    rusyfikacji, to i reformatorow ruchu drogowego przetrwamy :-)

    >Zgadnij dlaczego.

    Nie wiem. W innych miejscach tacy sumienni nie sa.

    >Dawno o tym pisałem, ale niekoniecznie, że Niemiec, ale ma świadomość,
    >że w Polsce wolno wszystko.

    Wcale nie, mimo ze mu uswiadamialem ze jest praktycznie bezkarny, to
    nie szalal nadmiernie. Po prostu - nie jest przyzwyczajony do
    ostroznosci na przejsciach.

    >W Polsce jedynie Szwajcarów obserwowałem,
    >jako ludzi, którzy sami z siebie przepisów przestrzegali.

    Ale to tez nie wiesz czy wlasnej nieprzymuszonej woli, czy na skutek
    tresury u siebie w kraju.

    J.