  • 41. Data: 2015-04-29 22:46:48
    Temat: Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2015 09:43:43 +0200, Chris napisał(a):

    > Nie wolno zanurzać urządzenia w słonej wodzie ani powodować zetknięcia
    > portu micro-USB, gniazda zestawu słuchawkowego lub innych odsłoniętych
    > części ze słoną wodą.

    a w slodkiej mozna moczyc ?

    > http://support.sonymobile.com/pl/xperiaz3compact/dm/
    water-and-dust-resistance/

    Zauwaz, ze w wymganiach IP nic nie napisali, ze to w slodkiej wodzie.

    Z3 jest IP58 ?

    J.

  • 42. Data: 2015-04-29 23:04:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-29 o 22:46, J.F. pisze:
    > Zauwaz, ze w wymganiach IP nic nie napisali, ze to w slodkiej wodzie.

    Ale napisali, że w wodzie, czyli H2O.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2015-04-29 23:09:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Ale napisali, że w wodzie, czyli H2O.

    czyli tylko destylowanej :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2015-04-29 23:24:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-29 o 23:09, masti pisze:

    > czyli tylko destylowanej :)

    Możliwe, że takie były założenia teoretyczne. Nawet jeśli nie, to należy
    mieć na uwadze, że im dalej od czystej wody, tym gorzej.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2015-04-30 09:10:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > a w slodkiej mozna moczyc ?

    odporność na zanurzenie w słodkiej wodzie na głębokości do 1,5 m przez
    30 minut,

    water-and-dust-resistance/

    > Zauwaz, ze w wymganiach IP nic nie napisali, ze to w slodkiej wodzie.
    >
    > Z3 jest IP58 ?

    Smartfon Xperia(TM) Z3 jest cienki (7,35 mm) i odporny na wodę oraz pył
    (zgodnie ze standardami IP65/68). Dane techniczne zweryfikowane za
    pomocą usługi SpecTRAX organizacji Strategy Analytics; stan na 26
    sierpnia 2014 roku.

    * Zgodnie ze standardami IP65 i IP68 urządzenie Xperia Z3/Xperia Z3 Dual
    jest zabezpieczone przed wnikaniem pyłu oraz wodoodporne. Jeśli
    wszystkie gniazda i porty są szczelnie zamknięte, telefon zapewnia (i)
    odporność na kurz; (ii) odporność na strumień wody pod niskim ciśnieniem
    z każdej możliwej strony, zgodnie ze standardem IP65; i/lub (iii)
    odporność na zanurzenie w słodkiej wodzie na głębokości do 1,5 m przez
    30 minut, zgodnie ze standardem IP68. Niedozwolone i niewłaściwe
    użytkowanie urządzenia spowoduje unieważnienie gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 46. Data: 2015-04-30 09:32:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2015 23:24:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Możliwe, że takie były założenia teoretyczne. Nawet jeśli nie, to należy
    > mieć na uwadze, że im dalej od czystej wody, tym gorzej.

    Ja tam smiem twierdzic ze IP58 oznacza ze urzadzenie ma odpowiednio
    szczelna obudowe, ktora nie wpusci wody nawet pod cisnieniem,
    niezaleznie czy z sola czy bez.
    A nie, ze moze pracowac wypelnione woda, ale tylko destylowana i
    dejonizowana, bo taka prad wystarczajaco slabo przewodzi.

    J.

  • 47. Data: 2015-04-30 09:41:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 09:32, J.F. pisze:

    > Ja tam smiem twierdzic ze IP58 oznacza ze urzadzenie ma odpowiednio
    > szczelna obudowe, ktora nie wpusci wody nawet pod cisnieniem,
    > niezaleznie czy z sola czy bez.

    Podejrzewam że problemem morskiej wody jest sól która może wpływać na
    otwarte miejsca jak mikrofon, głośniki, wejście słuchawkowe (jest
    odkryte w Z2), i po prostu się zabezpieczają wyłączając to z gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 48. Data: 2015-04-30 11:09:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości

    >Podejrzewam że problemem morskiej wody jest sól która może wpływać na
    >otwarte miejsca jak mikrofon, głośniki,

    Sam jestem ciekaw jak to zabezpieczyli ...

    >wejście słuchawkowe (jest odkryte w Z2), i po prostu się
    >zabezpieczają wyłączając to z gwarancji.

    Ale "zwykla woda" tez to szybko zezre, jak tam napiecie jest
    wystawione dla mikrofonu.

    Chca sobie furtke zostawic, zeby gwarancje wylaczyc ?
    Troche glupio - klient wie ze nie byl nad morzem, a oni mu slona wode
    wciskaja ... choc mogl wpasc i do zupy :-)

    J.

  • 49. Data: 2015-04-30 11:42:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-30 o 11:09, J.F. pisze:

    > Chca sobie furtke zostawic, zeby gwarancje wylaczyc ?

    Ja już to przeszedłem więc wiem jak to działa, sprawa zakończona
    sukcesem tylko ze względu na układy jakie mam.

    Bla bla bla ... odmowa telefon zalany cieczą ...

    Szanowny Kliencie, W dostarczonym urządzeniu stwierdziliśmy uszkodzenie
    związane z ingerencją cieczy. Zgodnie z postanowieniami karty
    gwarancyjnej Autoryzowane Centrum Serwisowe odmawia przeprowadzenia
    naprawy. Wykonane zdjęcie uszkodzonych elementów zostało dołączone do
    urządzenia. Pragniemy dodatkowo zwrócić uwagę, że taki rodzaj
    uszkodzenia może powodować pogarszanie się w czasie stanu technicznego
    urządzenia. Klient ma prawo do odwołania się od decyzji serwisu, jednak
    w przypadku podtrzymania wyżej wymienionej decyzji zostaną Państwo
    obciążeni kosztami transportu i ekspertyzy. w-support.pl

    http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=20
    15/ER/03/65150004405201.jpg

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2015-04-30 11:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Szanowny Kliencie, W dostarczonym urządzeniu stwierdziliśmy
    >uszkodzenie związane z ingerencją cieczy. Zgodnie z postanowieniami

    Ale my tu gadamy o telefonie z deklarowana
    wodoodpornoscia/wodoszczelnoscia.

> [...]
    >serwisu, jednak w przypadku podtrzymania wyżej wymienionej decyzji
    >zostaną Państwo obciążeni kosztami transportu i ekspertyzy.

    No, prawde mowiac nie wyglada i dziwnie male.
    Jakas kropla kondensacyjna ?

    Tak czy inaczej - telefony na zalanie narazone, zalanie elektronice
    niewatpliwie szkodzi, ale my tu o urzadzeniu wodoszczelnym. I co ma
    wtedy smak wody do gadania ?

    J.