eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobreRe: Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
  • Data: 2024-09-20 19:16:35
    Temat: Re: Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 20 Sep 2024 16:59:18 +0200, w <vck2k6$irv$2@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > No to mamy GENIUSZA OD SPEKULACJI unijnym gooownem.
    > Za tanio sprzedał, za drogo kupił ;-)
    >
    > Czyli już nie uważasz że ETESÓW by wystarczyło? ;-)

    To jakaś konfederaska logika, że skoro handlują, to brakuje.

    > To może podaj daty kiedy trzeba było sprzedać i kupić aby WYSTARCZYŁO

    Spałeś? Ano tak, zapomniałem o twoim intelekcie :D Najlepiej tak jak wszyscy
    radzi -- wcale nie sprzedawać.

    > JEDZIESZ ;-)

    Z tobą jazda jest nudna, bo to jak bicie przedszkolaka...

    > PS. Przestań się ośmieszać. Nic nie wiesz o ETSach i tym cały unijnym
    > gooownie tylko łykasz TVNowską papkę.
    > oni też KRZYCZĄ ŻE SPRZEDAŁ

    Tak, ty konfederacji dzban co nie ma pojęcia o niczym co wymaga przyswojenia
    więcej niż 1 zdania, ma najlepsze pojęcie :D Mniej więcej takie jak konfiarze o
    klimacie :D