eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZ cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob... › Re: Z cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...
  • Data: 2013-05-01 09:23:07
    Temat: Re: Z cyklu...: Czy jest mozliwosc zrobienia w prosty sposob...
    Od: "Piotrek" <p...@s...mowimy.nie> szukaj wiadomości tego autora

    > Większość operatorów voip to umożliwia. Wystarczy doczytać manual.
    > Nie trzeba żadnego softu, tylko telefon. Nawet Nokia 3310
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Waldku, nie wiem czy mnie dobrze zrozumiales - moim zamiarem jest
    wyeliminowanie operatora voip.

    Np. mam karte SIM (numer YYY-YYY-YYY) na ktorej co miesiac jest 2000 minut
    do wykorzystania. Taka karte chcialby wlozyc "do czegos" co bedzie robilo
    powiedzmy za "serwer".

    Chcialbym ze swojej komorki zadzwonic na YYY-YYY-YYY, po polaczeniu z tym
    numerem YYY-YYY-YYY podac kod zabezpieczajacy i moc wyjsc dalej w Polske.

    Pare miesiecy temu testowalem mini rozwiazanie z wykorzystaniem modemu gsm
    (odblokowana funkcja voice call) i jakosc polaczenia przez modem byla ...
    kiepska (chyba, ze cos nie dopracowalem).

    "Wiec" w powyzszym rozwiazaniu chcialbym zastosowac jakis telefon?

    Google nie wyrzuca niczego ciekawego, chyba ze zadaje zle pytania.