eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu: CO WYBRAC? Poleasingowy, 2008r, Diesel, Automat, Audi A6 czy BMW 5 ? › Re: Z cyklu: CO WYBRAC? Poleasingowy, 2008r, Diesel, Automat, Audi A6 czy BMW 5 ?
  • Date: Thu, 03 Nov 2011 22:09:49 +0100
    From: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu: CO WYBRAC? Poleasingowy, 2008r, Diesel, Automat, Audi A6 czy
    BMW 5 ?

    W dniu 2011-11-01 17:59, megrims pisze:

    > Nie dziwie się. E-klasa to paskuda straszna teraz.
    A mnie sie bardzo podoba.
    Granatowy kombik z blekitnymi szybami wyglada zacnie :)

    > Polecam BMW 5.
    No tak, bo sam jezdzisz :)

    > Multitronik to straszna kupa. Psuje się i bardzo drogie naprawy są.
    > W E60 530d jest klasyczny automat 6-stka ze sprzęgłem hydrokinetycznym.
    Mnie interesuje E61 ;)
    520d + automat to na ta chwile moj cel zakupu.

    > Ten 520d to fajnie lata w najnowszej '5'. ma skrzynie 8 biegową
    > i 183KM. Do 120 na godzinę fajnie się zbiera.
    I w starej ze 163km tez daje rade.

    > Sam jesteś późny gierkowy kredens ;)
    Gomulka-kredens
    :)

    > Tak serio, to gustach szkoda dyskutować. Mi się BMW po 2003 roku
    > podoba bardzo, ale każdy z nas jest inny.
    Z zewnatrz piatka jest rownie ladna jak audi (zwlaszcza tyl), ale srodek
    ma fatalny.

    > IMO '5' ma lepsze materiały i lepszą jakość wykończenia.
    No to sie nie zgodze.
    Audi od ostatnich 5 lat w DE uchodzi za wzor uzywanych materialow i
    jakosci spasowanego wnetrza.
    Niemiecka prasa, ale i znajomi niemcy mowia, ze Audi to Meßlatte dla
    reszty :)

    > Kup co się Tobie będzie podobało. Ja te 3 lata temu zawinąłem 535d
    > i jestem zadowolony bardzo.
    Moj znajomy takie ma.
    Pocisk nie auto.
    Mnie nie stac na ta wersje.