-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z cyklu
Date: Tue, 19 Jul 2011 11:53:27 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 84
Message-ID: <j03k80$v5j$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl> <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cryptotech.bci.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1311069248 31923 81.21.196.66 (19 Jul 2011 09:54:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Jul 2011 09:54:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j02ife$jbi$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386191
[ ukryj nagłówki ]On 2011-07-19 02:17, Michał wrote:
> Ja się jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale).
>
> Polecę najpierw minusami:
>
> Jako następca XM, nie wiem czy zawieszenie tutaj będzie "spełniało standardy"
> bo w Vel Satisie jednak czuć i dziury i koleiny, podejrzewam że w XM
> był tylko fakt przejechania przez dziurę odczuwalny poza tym cisza i równo.
Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie miałem.
Generalnie odczucia pozytywne.
> Kiepski jest zwłaszcza przód, i człowiek zaczyna dziury omijać
> więc jeśli XM był lepszy od safrane (trochę mniejsze, mniejszy
> rozstaw, ale full hydro) to łoooo.. będzie spory minus, i koleiny są
> widoczne bo w poprzedniku to żadnego znaczenia nie miało, a tu trzęsie
> i czuć - za to nie słychać nic.
XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie
nic mnie nie zaskoczyło.
> To chyba koniec minusów :) pomijając prawie brak rozwoju w elektronice.
> (doszedł radar, czujnik światła i szyby mokrej - i to wszystko).
Im mniej, tym lepiej.
> a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie,
> lepiej jedzie :)
17tki to chyba standard?
> A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli
> (odrazu), bo pewnie XM to każda prędkość ;)
Legendy ;)
> Ok plusy:
>
> Naprawdę ciche, choć ten 3.5V6 głośniejsze niż poprzednik, w każdym razie
> przy 200km/h naprawdę cicho. (a podwójne szyby ważne, jest różnica).
>
> W zakręty wchodzi nie jak van, ale też nie jak poprzednik, w każdym
> razie pozytywnie, ale nie sportowo, bokiem się tym nie "lata".
> mam wrażenie że XM wszedł by lepiej (hydro równało na boki ?),
Włączony sport w HA pomaga w szybkim lataniu w zakrętach.
> w każdym razie safrane wchodził.
>
> Kop dokładnie jak BMW745i E65fl (w zakresie prędkości 30..190),
> potem wolniej. (chyba lżejsze bo waży 1800kg czy jakoś tak).
>
> Nawigacja i reszta poprawnie, komp gada, aaa elektronika trochę głupia
> bo errory czasami się powiesi coś innego a zgłasza coś innego.
> Audio niestety bardzo przeciętne (to niby za 18k pln).
Mówisz o Cabasse że cienkie??
> W środku z miejscem, ok, nad głową więcej, karta jest fajna
> na szerokość coś jak safrane czy s class, delikatnie większe od XM
> czy lancii K.
A jednak w środku przez te plastiki czułem się ciut mniej przestronniej
niż w XM'ie.
> silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje
> przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszczą się.
> a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią).
Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie??
> w skrócie miłe auto, ale wróci nieznane pojęcie:
> -dziura
> -koleina
> -koleina z wodą
>
> za to pewnie zniknie pojęcie: "znowu zniszczona opona na dziurze".
Do czego porównujesz?
--
MM
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.11 11:54 Maciej M.
- 19.07.11 12:05 Waldek Godel
- 19.07.11 12:14 Maciej M.
- 19.07.11 12:31 Waldek Godel
- 19.07.11 12:32 Mirek Ptak
- 19.07.11 12:38 Waldek Godel
- 19.07.11 12:50 AL
- 19.07.11 12:52 p0li
- 19.07.11 12:54 Waldek Godel
- 19.07.11 12:55 Maciej M.
- 19.07.11 13:06 Maciej M.
- 19.07.11 13:19 Mirek Ptak
- 19.07.11 13:47 Waldek Godel
- 19.07.11 14:02 Maciej M.
- 19.07.11 14:19 p0li
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800