  • Data: 2013-10-17 21:30:10
    Temat: Re: Z Wartą (nie) warto
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2013 o 19:58 Franc <t...@w...pl> pisze:

    > Niestety, WARTA wg mnie korzysta z każdej możliwości, żeby było na jej
    > stronę.
    > O rozmowię z ASSISTANCE Warty nie wspomnę - kobita tak kierowała rozmową,
    > żeby tylko odmówić samochodu zastępczego.

    Jeśli chcesz mieć spokój - wstaw auto do ASO i zapomnij o problemie. U
    mnie po gradobiciu wycena w Alianz 3k (czy coś koło tego), faktura z ASO
    11k (załatwiali to między sobą oczywiście :-)). Po dwóch latach dostałem
    jeszcze kwitek, że ASO biło się z Alianz o dodatkowe 300PLN i też je
    dostało. Wszystko z AC, auto zastępcze dostałem pod dom, sami sobie
    później przyjechali po odbiór - ja nic nie musiałem przy tej szkodzie
    robić.
    Co do Warty - mam same pozytywne doświadczenia (OC i AC platynowy na
    drugie auto). Szkoda z AC (gradobicie)- wszystko załatwiłem na maila,
    przyjechał rzeczoznawca - po tygodniu dostałem przyzwoitą kasę na konto.
    Ubezpieczenie domu + sprzęty - po uderzeniu pioruna kupa sprzętu
    "odparowała" - Warta wypłaciła odszkodowanie (już drugi raz) tylko na
    podstawie oświadczeń wysłanych mailem, nikt nie przyjeżdżał niczego
    oglądać.

    Podstawa przy ubezpieczeniach - trzeba wiedzieć co się kupuje, później nie
    ma zgrzytów. Ty kupiłeś AC z autem zastępczym na 5 dni (jest to dokładnie
    wyszczególnione w pdf'ach na stronie Warty) i masz pretensje, że nie dają
    Ci na dwa tygodnie :-).

    TG