eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZ Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południeRe: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc
    potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
    Date: Fri, 22 May 2009 22:19:46 +0200

    Użytkownik "rrolek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sił to jeszcze starcza ale organizm siada. Mam lekką dyskopatię, więc
    > muszę jeżdzić w pozycji maksymalnie wyprostowanej (więc z szybkiego
    > łojenia nici). Podniosłem kierownicę o 6 cm i jest lepiej.

    no to ja mam taką dyskopatie że tylko jazda na motorze mi nie przeszkadza
    wszystko inne działa że plecy bolą:) Po dwóch upadkach na paralotni mam z
    kręgosłupem ciężki temat na co dzień ale na motorze jak jade w pozycji
    pochylonej to jest okej. Podwyższenia o 2,5cm do enduro tak na tor lepiej
    bez.

    > Dwa to że po ostatniej mojej enduromanii ('05) zrezygnowałem z musów na
    > rzecz wzmocnionych dęntek.

    być w Rumunii i nie robić kapcia to tak jak by tam nie być:)

    >O niebo mniej bije w kolana, łokcie i barki. Fakt czasmi trzeba się orobić
    >łyzkami.

    no ja mam musa w przodzie i generalnie jest troche za miekko ( czasem dobije
    do felgi na kamieniach lub ostrych uskokach ) tan mój mus to odpowiednik 0,6
    atm a ponoć są odpowiedniki 0,9 do motocrossu

    > Lepiej już nie będzie, żyzń taka.

    dobrze jest jak jest, ja tam sobie cały czas mówie że jeszcze nie jest tak
    źle żeby nie mogło byc gorzej:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc