  • 21. Data: 2012-12-31 15:44:25
    Temat: Re: Z Jerzym Polaczkiem byłym ministrem transportu o fotoradarach rozmawia Magdalena Rubaj...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    news:1w3jz2qntwm8y$.194icy9l1dpiz.dlg@40tude.net...

    > Siedzial, ale nie chce mi sie szukac co tam jedgo ministerstwo
    > wymyslilo.
    >
    > Czas byl prosperity, gospodarka stala dobrze, budzet w miare tez ...

    > Pod tym wzgledem to prezes PIS jakby wieksza :-)

    Jasne, skurwiel obniżył podatki. Cholerna kurwa!

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2012-12-31 15:45:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c2t2e85cmss9jt1epvhd6ttfe2c7lptfv1@4ax.com...

    > Jak to co? Winiety :)

    Winiety wprowadził Marek Pol, zwany też Marco Polo.

    --
    Yogi(n)

  • 23. Data: 2012-12-31 15:54:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-31 15:44, Yogi(n) pisze:

    > Jasne, skurwiel obniżył podatki. Cholerna kurwa!

    Ironizowanie nic nie da. Te dwa lata z Kaczyńskim za sterem, przypadły
    na okres prosperity po wejściu Polski do UE. Ale - przy jego pomysłach
    gospodarczych, możemy być wdzięczni samym sobie, że go nie ma obecnie u
    koryta. Jest źle, to fakt. Z nim byłoby fatalnie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2012-12-31 16:02:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 31 Dec 2012 15:45:06 +0100, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    wrote:

    >Winiety wprowadził Marek Pol, zwany też Marco Polo.

    Sorki, powaliło mi się :)) Pomyliłem Pola z Polaczkiem. Polaczek to
    chyba zbyt wiele nie nawojował.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-12-31 16:05:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 31 Dec 2012 14:05:58 +0100, z <z...@u...pl> wrote:

    >Dokładnie!
    >Wszak ci bardziej POprawni politycznie poglądów za grosz nie zmieniają
    >po dojściu do władzy ;-)

    Przecież napisałem "Politycy to kur..., bez żadnego wyjątku."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-12-31 16:12:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 15:54:50 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

> [...]
    > gospodarczych, możemy być wdzięczni samym sobie, że go nie ma obecnie u
    > koryta. Jest źle, to fakt. Z nim byłoby fatalnie.

    Jak by bylo to nie wiem, moze nie tak zle.
    Ale slysze co teraz czasem mowi, i jak przy kazdej okazji przyp* sie do
    obecnego rzadu, bez zadnego szacunku dla faktow, ani do tego co bylo jak
    sam rzadzil.

    W sumie - taka rola polityka, zdyskredytowac konkurencje.
    Szczegolnie taka, ktora nie potrafi inteligentnie odpyskowac :-)

    J.

  • 27. Data: 2012-12-31 16:12:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Siedzial, ale nie chce mi sie szukac co tam jedgo ministerstwo wymyslilo.

    Praktycznie upieprzyło A1.
    I A2 w sumie też, gdyby nie szybka zmiana rządów, w życiu by na Euro nie
    zdążyli.

  • 28. Data: 2012-12-31 16:15:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 15:45:06 +0100, Yogi(n) napisał(a):
    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w

    > Winiety wprowadził Marek Pol, zwany też Marco Polo.

    Pol ? Chcial wprowadzic ... ale chyba nie wprowadzil.

    J.

  • 29. Data: 2012-12-31 16:21:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-31 15:11, J.F. pisze:

    > Z tym ze to wina innych ministrow.

    Zgadza się, ale ten dodatkowy miliard z okładem (zdaje się), ktory dopłacilismy
    do tego intertesu wskutek sądowej awantury to już jego zasługa. Eureko-bis.
    Mógł sobie potupać nóżką nieco taniej.

  • 30. Data: 2012-12-31 16:30:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-31 16:12, J.F. pisze:
    > W sumie - taka rola polityka, zdyskredytowac konkurencje.
    > Szczegolnie taka, ktora nie potrafi inteligentnie odpyskowac :-)

    W ogóle ten obecny rząd jest taki sobie, ale w sumie to te drogi wyszły im jako-tako.
    Ocenił bym je na 3+, w porywach do 4-, reszta góra na 3. Ale najgorzej, wbrew temu co
    mówią,
    wypada chyba rządowy PR. Mieszać z błotem dają się koncertowo. No ale to już NTG...