  • Data: 2015-11-18 20:42:40
    Temat: Re: Z Cardboard VR coraz lepiej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > masz jakies info dotyczace metody robienia wideo 360?
    > jakiej aplikacji uzywasz? <rs>
    ja niedawno sprzedawałem mieszkanie. chciałem zrobić profesjonalną
    panoramę 360. efekt "z ręki" był powalający. oczywiście na pierwszy rzut
    oka, bo pojedyńcze fotki tak średnio się schodziły. więc bez
    zastanowienia zbudowałem taki uchwyt, karuzelkę z wahadełkiem, tak aby
    idealnie obracać telefonem. do bani. niema szans aby tak sfotografować
    mieszkanie żeby fotki się pozłaziły. obawiam się że soft jest
    dostosowany do obiektów znajdujący się bliżej niż nieskończoność, ale
    dalej niż.... wielość małego pokoju. jak Tobie sie coś uda - napisz.
    natomiast udaje mi się "pstryknąć" dwie fotki, tego sameg obiektu, ale
    z przesunięciem aparatu o pół metra. te fotki sklejam w gimpie w jedną
    całość tak aby każde oko widziało inną fotkę. dziadkom na widok wnuczki
    3D, szczęki poopadały.

    ToMasz