  • 21. Data: 2012-01-23 19:15:31
    Temat: Re: Yeti na szczęście się nie załapie
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > A może masz jakieś newsy o wynalazcy? Jest tak pochłonięty produkcją
    > okularów, że nie ma czasu na PMS?

    Tak to jest, gdy się biznes rozwinie. Pewnie cały czas okleja okulary z
    Tesco taśmą izolacyjną i nie ma czasu tu pisać. A to błąd, bo zaniedbuje
    marketing!

  • 22. Data: 2012-01-23 19:24:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin to

    > Ja przeczytałem tylko: "W silnikach 2.0 CR TDI, wyprodukowanych w
    > okresie od 2009 do 2010 roku, wykorzystywanych w samochodach koncernu
    > VW, w trakcie użytkowania samochodu istnieje możliwość powstania
    > nieszczelności przewodów wysokiego ciśnienia." A i to niedokładnie. Nic
    > tu o paliwie nie ma. ;)

    Ale tak swoją drogą, to w tamtym wątku była mowa o latach 2009-2011. Stąd
    ten post, bo pamiętałem, że megrims chciał kąpać swoją szkodę z 2011 w
    ropie. :> Może to jednak inna awaria?