  • 11. Data: 2012-01-23 18:34:46
    Temat: Re: Yeti na szczęście się nie załapie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/23/2012 05:46 PM, Gabriel'wilk' wrote:

    > A Ty nadal śmiecisz na grupie nie umiejąc czytać wcześniejszych postów

    Może to jakiś szwagier księżyca??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-01-23 18:36:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Może to jakiś szwagier księżyca??

    <wilk>Auuuu! Auuuu!!!</wilk>

  • 13. Data: 2012-01-23 18:54:40
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 17:53, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Nie mędrkuj tyle, tylko wracaj do watahy, powoli wschodzi księżyc.

    Tobie to by się przydał "komitet zniczowy"

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2012-01-23 18:57:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tobie to by się przydał "komitet zniczowy"

    Zlej klienta, do kf go i tyle, bo i tak nie zdzierżysz jego trollowania zbyt
    długo.

  • 15. Data: 2012-01-23 18:57:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gabriel'wilk'

    > Tobie to by się przydał "komitet zniczowy"

    Uważaj, bo się przestraszę i będzie z tego groźba karalna.

    PS. A tak poza tym Ty normalny jesteś? Przyszedłeś nagle na grupę,
    piszesz jakieś głupoty, obrażasz ludzi, prowokujesz, a potem masz
    pretensje, że ktoś Ci odpisze na podobnym poziomie.

  • 16. Data: 2012-01-23 19:02:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Zlej klienta, do kf go i tyle, bo i tak nie zdzierżysz jego trollowania
    > zbyt długo.

    O, jest i koń-ekonomista. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=dyMXYE_50Ts

  • 17. Data: 2012-01-23 19:06:31
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 18:57, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Uważaj, bo się przestraszę i będzie z tego groźba karalna.

    Komitet nie był od straszenie :-)
    > PS. A tak poza tym Ty normalny jesteś? Przyszedłeś nagle na grupę,
    > piszesz jakieś głupoty, obrażasz ludzi, prowokujesz, a potem masz
    > pretensje, że ktoś Ci odpisze na podobnym poziomie.

    Kolego na PMSie to ja od 1999 r. jestem, więc znowu piszesz nieprawdę
    :-) Nikogo nie obrażam i nie prowokuję, tylko Ty jesteś dziwakiem co ma
    zawsze racje i nie umie merytorycznie odpowiedzieć na żaden post tylko
    wypisujesz ludowe mądrości i czepiasz się wszystkich jak dzieciak z
    podstawówki - przekonujesz mnie tylko do jednego, że nie warto dalej
    czytać PMSu przez takich osobników jak Ty - przykre to ale prawdziwe.
    Kiedyś były kłótnie i dyskusje ale merytoryczne, a teraz to zwykły
    śmietnik się z PMSu zrobił. Jak się zazwyczaj nie zgadzam z Cavallino,
    to w Twoim przypadku ma zupełną rację.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2012-01-23 19:10:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/23/2012 07:02 PM, to wrote:

    > O, jest i koń-ekonomista. :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=dyMXYE_50Ts

    A może masz jakieś newsy o wynalazcy? Jest tak pochłonięty produkcją
    okularów, że nie ma czasu na PMS?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-01-23 19:13:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gabriel'wilk'

    > Komitet nie był od straszenie :-)

    Och nie, wcale.

> [...]
    > podstawówki - przekonujesz mnie tylko do jednego, że nie warto dalej
    > czytać PMSu przez takich osobników jak Ty - przykre to ale prawdziwe.

    To nie czytaj, ktoś Cię zmusza? Przyłazisz po przerwie jak jakiś self-
    proclaimed moderator (edycja druga), nic Ci się nie podoba i tylko
    marudzisz jaka to się grupa niby chujowa zrobiła.

    > Kiedyś były kłótnie i dyskusje ale merytoryczne, a teraz to zwykły
    > śmietnik się z PMSu zrobił.

    A Ty wysyłasz zajebiście merytoryczne posty. 90% Twoich postów z tego
    tygodnia to przynudzanie o tym, że nic Ci się nie podoba.

  • 20. Data: 2012-01-23 19:14:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > przekonujesz mnie tylko do jednego, że nie warto dalej czytać PMSu przez
    > takich osobników jak Ty - przykre to ale prawdziwe.

    Z drugiej strony można odsiać te plewy, w końcu po to killfile wymyślili.
    I jak się to zrobi, to okazuje się, że ziarna które pozostają potrafią być
    całkiem strawne.
    Niestety - kilka miesięcy na robienie porządków trzeba przeznaczyć, ale
    później już idzie z górki, dopływ nowych śmieciarzy i innych kapeluszników
    nie jest duży.

    > Kiedyś były kłótnie i dyskusje ale merytoryczne, a teraz to zwykły
    > śmietnik się z PMSu zrobił.

    A ostrzegałem....