-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
logne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <d...@g...com>
<5d2ede6d$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<qgmqh1$2gjfd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5d2efff6$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<qgn1hg$2grve$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5d2f52a2$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<qgppo9$357a7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5d30881e$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<qgrugs$3oju3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5d3197e2$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<qgsdvd$3p44p$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5d31f4df$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<qh3unp$1juo9$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5d358e1f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<qh43gm$1k52g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
In-Reply-To: <8...@g...com>
Subject: Re: Yellow box
Date: Wed, 24 Jul 2019 18:11:09 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 49
Message-ID: <5d3883af$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.56.51
X-Trace: 1563984815 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17341 83.26.56.51:63073
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3886
X-Received-Body-CRC: 3769840099
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660545
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "CTP" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:899ce3ca-37b6-4d19-abdf-ad8b2126e23a@go
oglegroups.com...
W dniu poniedziałek, 22 lipca 2019 12:35:02 UTC+2 użytkownik elmer
radi radisson napisał:
> On 2019-07-22 12:18, J.F. wrote:
>> > No widzisz - ruszam sie, czasem mysle ... i domyslam co by bylo,
>> > gdyby
>> > tak kazdy nie ruszyl zielonego, dopoki jego poprzednik nie opusci
>> > skrzyzowania ...
>
>> Kto pisze o nie ruszaniu z zielonego? Moze trzymajmy sie faktow.
>> I napisalem tez powyzej, jak to sie odbywa, i nie jest to kwestia
>> zero-jedynkowa (skadinad mnie dziwi ze to wymaga wyjasnien osobie
>> bedacej
>> kierowca).
>Obydwaj macie rację i nie macie. :)
>Dowód: skrzyżowanie Wołoskiej i Domaniewskiej na warszawskim
>Mordorze:
>https://www.google.com/maps/place/Domaniewska,+00-0
01+Warszawa/@52.1833656,21.001604,237m/data=!3m1!1e3
!4m5!3m4!1s0x471932d7f0ef86f7:0xa883882634340695!8m2
!3d52.1833264!4d21.007074
>Gdyby literalnie trzymać się przepisów, to pojazdy jadące Wołoską w
>kierunku Ursynowa w życiu nie przejechałyby przez to skrzyżowanie, bo
>kilkaset metrów dalej jest kolejna krzyżówka i ten odcinek, to jeden
>wielki korek.
Gdyby sie literalnie trzymac, to moze wlasnie by przejechaly, bo by im
inni nie blokowali.
Chyba, ze w czasie czerwonego luki by wypelnily pojazdy skrecajace z
Domaniewskiej, a na zielonym to juz nie mozna przejechac, bo miejsca
za skrzyzowaniem brak.
Bo to kolejny efekt zdarzajacy sie czasami.
No ale kto jest temu winien ? Ustawiacze swiatel :-)
> Z drugiej strony kiedyś próbowałem przeciąć to skrzyżowanie
> Domaniewską na wprost i dopiero po 3 zmianie świateł (stałem
> pierwszy) udało mi się znaleźć lukę pomiędzy autami blokującymi
> skrzyżowanie.
Co jest argumentem za egzekwowaniem przepisu, ale ja o przepustowosci
... ile tych pojazdow wjezdza z Woloskiej na zielonym, a ile opuszcza
juz na czerwonym ?
A ile da rade przejechac, gdy drugi kierowca na zielonym poczeka, az
ten przed nim przejedzie i sie upewni, ze sam sie zmiesci ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.19 13:19 elmer radi radisson
- 26.07.19 13:05 elmer radi radisson
- 26.07.19 13:11 elmer radi radisson
- 27.07.19 22:33 J.F.
- 28.07.19 16:49 Zenek Kapelinder
- 28.07.19 21:35 J.F.
- 28.07.19 22:41 Zenek Kapelinder
- 29.07.19 11:52 J.F.
- 29.07.19 16:45 elmer radi radisson
- 30.07.19 14:34 Lort
- 30.07.19 18:21 mk4
- 30.07.19 18:30 mk4
- 01.08.19 12:31 elmer radi radisson
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=