  • 11. Data: 2011-02-01 16:01:28
    Temat: Re: Yaris oklejony ;]
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 1 Lut, 15:53, marjan <k...@g...com> wrote:

    > http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/01022011.jpg
    >
    > To mój uwalony tył auta ;) widać pmsową naklejkę w miejscu moim zdaniem
    > wręcz idealnie do tego przeznaczonym - fragment szkła przez który się
    > nie patrzy, nawet pasek ogrzewania do niej nie dochodzi.
    >
    > Niżej z kolei (już nie wyczyszczona, bo dawniej naklejana) wspomniana
    > wlepa "kibicuję Kajto". Trzyma się na lakierze i prędzej wypłowieje niż
    > zejdzie.

    Elegancko ;) Ty studiujesz na AGH i jeszcze masz czas na grupę ? ;)
    nieźle ;)

  • 12. Data: 2011-02-01 16:05:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marjan

> [...]
    >
    > Niżej z kolei (już nie wyczyszczona, bo dawniej naklejana) wspomniana
    > wlepa "kibicuję Kajto". Trzyma się na lakierze i prędzej wypłowieje niż

    Jeszcze tylko samoprzylepnego PEDOBEARA tam brakuje.

  • 13. Data: 2011-02-01 16:19:38
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-02-01 16:01, Mateusz pisze:

    > Elegancko ;) Ty studiujesz na AGH i jeszcze masz czas na grupę ? ;)
    > nieźle ;)

    Teraz mam sesję, więc jest dużo wolnego czasu ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 14. Data: 2011-02-01 17:42:05
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Witam, siedziałem na spocie obok Ciebie, to może się wypowiem:
    > Ja nakleiłem na szybie, mam w Punto taki kawałek który w sam raz nadaje
    > się na wlepę :D
    > Właśnie idę do auta po kombinerki to zrobię zdjęcie ;)
    Ja mam tak od zawsze, tzn. naklejam wlepki na tylnej szybie w miejscu
    gdzie nie sięga wycieraczka i po problemie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2011-02-01 17:51:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    >W końcu ktoś normalny się trafił. Dzięki stary. Prześlij mi fotkę na

    co sie stresujesz:) nie masz wiekszych zmartwien w zyciu?
    :)

  • 16. Data: 2011-02-01 18:34:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

    > Ja mam tak od zawsze, tzn. naklejam wlepki na tylnej szybie w miejscu
    > gdzie nie sięga wycieraczka i po problemie :-)

    Fascynująca wymiana doświadczeń, jak to dobrze, ze na tej grupie można
    odnaleźć tak ciekawe wypowiedzi. ;-)

  • 17. Data: 2011-02-01 19:58:54
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 18:34, to pisze:
    > begin Gabriel 'wilk'

    > Fascynująca wymiana doświadczeń, jak to dobrze, ze na tej grupie można
    > odnaleźć tak ciekawe wypowiedzi. ;-)
    Jak Ci nie pasuje to anuluj subskrypcje i będziesz miał problem z głowy.
    Można wiedzieć od jak dawna piszesz/czytasz PMS?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2011-02-01 20:57:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

    > Jak Ci nie pasuje to anuluj subskrypcje i będziesz miał problem z głowy.
    > Można wiedzieć od jak dawna piszesz/czytasz PMS? pozdrawiam

    Co Ty taki nerwowy jesteś? Chyba Ci dystansu do siebie trochę brakuje.

  • 19. Data: 2011-02-01 21:46:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Feb 2011 15:54:39 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

    >Także przyklejaj
    >gdzie Ci wygodnie zachowując ogólnie przyjęte zasady :) (czysta,
    >odtłuszczona, sucha powierzchnia).

    Na Masterze mam naklejoną prawie 5 lat na tym plastiku na tylnych
    drzwiach. I też nic jej nie bierze :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-02-01 21:51:14
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-01 20:57, to pisze:
    > begin Gabriel 'wilk'

    > Co Ty taki nerwowy jesteś? Chyba Ci dystansu do siebie trochę brakuje.
    Dystans to ja mam do siebie, co mogą potwierdzić koledzy i koleżanki
    którzy znają mnie osobiście ze zlotów/spotów.
    Tyle, że ostatnio jakiś przemęczony jestem a do tego ta cholerna pogoda
    (nie znoszę zimy - brrrrr) i wysyp kulturalnych oraz umysłowo inaczej na
    PMSie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde