  • 11. Data: 2014-06-17 12:17:14
    Temat: Re: Yaris 2005r. Radio
    Od: z <...@...pl>

    > Tylko co to da? Że będziesz jechał w ciszy (bez radia, muzyki) z rzadka
    > przerywanej komunikatami navi? Bez sensu.

    Etam :-)
    Nokia N8 ma nawigację która ładnie wycisza muzykę z mp3 czy wbudowanego
    radia na czas komunikatu. Potrzebny tylko wzmacniacz jest.
    całe 300 zł trzeba dać. :-)
    Wiem... Są tacy co będą marudzić bo za mały wyświetlacz.

    PS. A jak ktoś ma kasę to sobie instaluje super wypasione urządzenia i
    nie zastanawia się podłączeniami :-)

  • 12. Data: 2014-06-17 16:45:16
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2014-06-16 17:36, John Kołalsky pisze:

    > Jest jakaś gotowa alternatywa ?

    Nawigacja z nadajnikiem radiowym. W Larku tak się udało, że pod
    Windowsem CE uruchomiłem odtwarzacz MP3 i nawigację. I podczas
    komunikatów głosowych magicznie ściszała się muzyka. :)

    Ja tam w większości jeżdżę z wyciszoną nawigacją...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 13. Data: 2014-06-17 19:57:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <...@...pl>

> [...]
    > całe 300 zł trzeba dać. :-)
    > Wiem... Są tacy co będą marudzić bo za mały wyświetlacz.

    Ee yy, radio z BT nie nadaje się bardziej ?

    > PS. A jak ktoś ma kasę to sobie instaluje super wypasione urządzenia i nie
    > zastanawia się podłączeniami :-)

    Ja bym chciał CB podłączyć do radia by se móc zgłośnić lub ściszyć wszystko
    jednym pokrętłem.

  • 14. Data: 2014-06-17 20:09:36

    W dniu 2014-06-17 19:57, John Kołalsky pisze:
    > Ee yy, radio z BT nie nadaje się bardziej ?

    Pewnie tak ale to inne pieniądze. Jak już wsiadając do samochodu wkładam
    tel. w uchwyt to dlaczego nie miałbym podłączyć do ładowania (w ten
    sposób nie ładuję już tel. w domu) i zewnętrznego zestawu audio po
    kablu. Fakt jak miałem SE to był to jeden ruch ręki (jedno złącze)
    Teraz trochę trudniej ale pracuję nad tym :-)