  • Data: 2017-08-27 09:32:26
    Temat: Re: Yanosik, styl jazdy i OC
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2017 o 08:32, Budzik pisze:

    > Jakie w ogole yanosik pokazuje wam oceny?
    >
    > Ja mam 8,0 i nie wiem czy to dobrze czy zle :)

    Zrezygnowałem z yanosika jak mi kazał zaznaczyć zgodę na przekazywanie
    danych do ubezpieczycieli. Przez jakiś czas się dało anonimowo (momo, że
    pisało, że nie można). Ostatnio jak odpaliłem, to była tylko opcja
    zaloguj. Nie da się już korzystać z janosika nie sprzedając wszystkiego
    ubezpieczycielom?

    Shrek