  • 11. Data: 2009-11-28 19:43:24
    Temat: Re: Yamaha z Polczynskiej w rekach Yamaha-Pawelc.
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@b...com> napisał w wiadomości
    news:hertps$oo7$1@inews.gazeta.pl...
    > A wiadomo może gdzie ludzie z serwisu pójdą?

    z rozmowy wyniklo, ze kilka osob z serwisu zostaje w serwisie,
    biuro zostaje przeniesione do "biurowca", a reszta..."na bruk"

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 12. Data: 2009-11-30 10:33:36
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > jak tam bula?

    Buła mnie powaliła na kolana. Tylko wysoka strasznie jest.

    > jezdzisz czy tylko piszesz?;)))

    Prawda, pogoda ładna a ja tylko raz sie karnąłem.

    > i dlaczego "vader"? koncertowo?

    Vader sie ustawił bo go słuchałem bo mi sie spodobała nowa płyta.
    Dzieki Ci o Dafco :).

    Drutek

    --
    shl, klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 13. Data: 2009-11-30 10:34:37
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Bułki Ci się rozmnożyły?

    Ta jest. Kupiłem Ulissesa. Sprzedaje Lightinga na wiosne.

    Drutek

  • 14. Data: 2009-12-04 11:45:25
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl>

    Koczis <x...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze Salon i serwis Yamahy z Warszawy(Polczynska
    > 120c) przechodzi od nowego roku w rece Yamaha-Pawelec.

    Chyba jednak w inne ręce :) :
    http://www.scigacz.pl/Yamaha,POLandPOSITION,11330.ht
    ml

    Pozdro
    Rafael, Szerszeń

  • 15. Data: 2009-12-04 20:34:26
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Rafael napisal:
    > Chyba jednak w inne ręce :) :
    > http://www.scigacz.pl/Yamaha,POLandPOSITION,11330.ht
    ml

    Masz racje, wlasnie rozmawialem z Adamem i faktycznie to Oni się tam
    wprowadzają. Widać nawet obecni pracownicy nie wiedza co i jak.

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1