  • 1. Data: 2012-09-21 12:54:17
    Temat: [Sprzedam] Yamaha FJ 1200
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Sprawny, jeżdżący, oprócz tej główki to lac i jezdzic. Sprzedaję bo jak co
    roku inwestuję w firmę i zbrakło parę zł.
    http://allegro.pl/yamaha-fj-1200-86r-bardzo-dobry-st
    an-i2649153798.html
    pozdr.

  • 2. Data: 2012-09-25 11:21:55
    Temat: Re: [Sprzedam] Yamaha FJ 1200
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > http://allegro.pl/yamaha-fj-1200-86r-bardzo-dobry-st
    an-i2649153798.html

    zmieniłem cenę na jesienną, moim zdaniem okazja

  • 3. Data: 2012-09-25 11:34:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    maverik napisał(a):
    > zmieniłem cenę na jesienną, moim zdaniem okazja

    Poczekajmy na zimowa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-09-25 11:40:47
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Poczekajmy na zimowa.

    w zime to ja ja przemaluję i na wiosnę wystawię za 6, to raczej kieszonkowe
    a nie wołanie o zapomogę

  • 5. Data: 2012-09-28 20:28:02
    Temat: Re: Yamaha FJ 1200
    Od: amos <g...@g...com>

    On Sep 25, 11:42 am, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > w zime to ja ja przemaluję i na wiosnę wystawię za 6, to raczej kieszonkowe
    > a nie wołanie o zapomogę

    Przed pomalowaniem nie zapomnij zapytac Grzybola jaki temat w czasie
    najblizszej wiosny bedzie najmodniejszy!

    --
    zdrowka
    amos