  • 1. Data: 2012-09-21 11:31:33
    Temat: Pytanie o kombinezon przeciwdeszczowy
    Od: Paweł <p...@o...pl>

    Witam
    no właśnie rozchodzi się o to żeby było sucho
    nie oczekuję cudów, chodzi mi bardziej o przejechanie ok. 50km tak żeby
    kombinezon to wytrzymał
    czy kombinezon np. Larssona spełni takie kryterium ? (mam możliwość kupić
    baardzo tanio)
    A może jakieś inne sugestie z podobnej półki cenowej.
    Aha no i raczej jednoczęściowy.

  • 2. Data: 2012-09-21 12:06:18
    Temat: Re: Pytanie o kombinezon przeciwdeszczowy
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.09.2012 Paweł <p...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > baardzo tanio)
    > A może jakieś inne sugestie z podobnej półki cenowej.

    Nie polecam jednoczęściowego, niewygodne toto jest. Po kilku wypróbowanych
    na własnym grzbiecie kombinacjach, doszedłem do zestawu, składającego się
    ze spodni z dedykacją na rower, z suwakami w nogawkach, wygodne praktyczne,
    tanie, małe po złożeniu i w dodatku nie przemaka. Tyle że mam owiewkę, więc
    nogi są zalewane tylko częściowo. Kurtki gore z demobilu, niestety nie jest
    tania (jak na gore to tania), sprawdza się bdb, niezależnie od warunków.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2012-09-21 22:47:12
    Od: Marcin Kasprzyk <a...@o...pl>

    > Aha no i raczej jednoczęściowy.

    Jeżeli krótsze trasy polecałbym kombinezon dwuczęściowy, łatwiej założyć i zawsze
    możesz wybierać czy całość czy tylko np. spodnie.
    jeżeli długie trasy to raczej jednoczęściowy, minimalne prawdopodobieństwo że woda
    przeleje Ci się na wysokości pasa.

    Co do produktu o którym mówisz, jakoś tam daje radę...

  • 4. Data: 2012-09-30 19:14:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie jest
    > tania (jak na gore to tania), sprawdza się bdb, niezależnie od

    Dasz jakiegoś linka do tej kurtki?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz