  • 21. Data: 2012-03-09 22:20:17
    Temat: Re: [YT] To to sie na wyprzedzał matoł
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 9 Mar 2012 20:13:20 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Ale jak już leci tyłem w rów to nie wygląda jakby cokolwiek hamował.
    >Albo paraliż kolan, albo zdążył sobie wtedy przypomnieć że w internecie
    >pisali żeby wyjść z poślizgu to trzeba niehamować ;)

    10/10 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

  • 22. Data: 2012-03-10 09:16:58
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-03-09 20:13, Tomasz Pyra wrote:

    > Na początku się świecą.

    Na początku to idealnie widać sytuację wywołaną przez kogoś, kto
    posiadająć abs wierzy, że niezależnie od sytuacji może manewrować i
    hamować ile wlezie

    > Ale jak już leci tyłem w rów to nie wygląda jakby cokolwiek hamował.
    > Albo paraliż kolan, albo zdążył sobie wtedy przypomnieć że w internecie
    > pisali żeby wyjść z poślizgu to trzeba niehamować ;)

    W tym momencie, MZ zreflektował się, że dotychczasowe próby opanowania
    sytuacji conajwyżej pogorszyły sytuację w związku z czym postanowił ich
    zaprzestać i grzecznie opuścić łez padół - znaczy drogę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 23. Data: 2012-03-10 18:07:08
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 8.3.2012, frank drebin napisał(a):

    > Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo coś było na drodze.
    > Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

    Zwarzywszy na warunki wtedy panujące stawiam, że ktoś wcześniej zgubił
    trochę śniegu spod nadkola - gość spanikował i oto skutki.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 24. Data: 2012-03-10 18:37:41
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 8.3.2012, frank drebin napisał(a):

    > Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo coś było na drodze.
    > Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

    Zważywszy na warunki wtedy panujące stawiam, że ktoś wcześniej zgubił
    trochę śniegu spod nadkola - gość spanikował i oto skutki.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/
    T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559

  • 25. Data: 2012-03-11 12:51:05
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Zważywszy na warunki wtedy panujące stawiam, że ktoś wcześniej zgubił
    > trochę śniegu spod nadkola - gość spanikował i oto skutki.

    Prawie na pewno.
    W lewo nie uciekał bo za mały margines przy tej prędkości, więc naturalnym
    odruchem wrócił na swój pas.
    A dalej to już tylko fizyka.

  • 26. Data: 2012-03-13 13:22:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 19:40:21 +0100, frank drebin napisał(a):

    > Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo coś było na drodze.
    > Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

    Genralnie - klasyka przednionapędowca. Puszczenie gazu, spóźniona kontra i
    dobranoc.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2012-03-23 13:53:28
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.

    Rozwiniesz?

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 28. Data: 2012-03-23 14:01:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Dman-666 napisał(a):
    > Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

    > Rozwiniesz?

    To juz jest rozwinięte.
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2012-03-26 13:47:19
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

    > To juz jest rozwinięte.

    Aaaa...
    Koles maszyny nie opanowal, ale to nie powod zeby zaznajamiac go ze sw.
    Piotrem. Za pelne pory u kogos innego?

    Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 30. Data: 2012-03-26 14:44:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-26 13:47, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Krzysztof 45 nawija makaron na uszy:

    > Aaaa...
    > Koles maszyny nie opanowal, ale to nie powod zeby zaznajamiac go ze sw.
    > Piotrem. Za pelne pory u kogos innego?

    Lektura grupy mówi, że przy okazji znalazł całą grupę klakierów.

    > Zycze Ci zebys nigdy nie dopuscil do podobnej sytuacji dzieciaku.

    No coś - tutaj sami mistrzowie, im się błędy nie zdarzają i w ogóle...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.