  • 91. Data: 2012-01-24 13:36:18
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-24 13:13, J.F pisze:

    > No coz - jakos nie odczuwam tego, moze i jest jak piszesz, ale
    > niezauwazalne/niedokuczliwe.

    Grup wielkości jest 5:
    http://www.znaki.pl/DziennikUstawNr220/Warunki_techn
    iczne_umieszczania_znakow_drogowych.pdf
    i odpowiada to mniej więcej temu, co jest stosowane na zachodzie.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 92. Data: 2012-01-24 13:38:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    On 01/24/2012 01:13 PM, J.F wrote:
    > Natomiast co do nasrania to przyjdzie mi sie zgodzic - czasem
    > wyglada to
    > tak ... jak na dyskutowanym filmie :-)
    >
    >http://www.fakt.pl/Taki-absurd-tylko-w-Polsce-Oto-n
    ajbardziej-skomplikowany-znak-drogowy,artykuly,96199
    ,1.html
    >Nie wiem czy to prawdziwe ;-)

    Pewnie tak.

    >http://auto-moto.pl/wiadomosciimages/53_1.jpg ale to raczej tak ;-)

    Ale to wyglada na droge wewnetrzna, wiec widac zarzadca uznal ze tak
    trzeba.

    J.

  • 93. Data: 2012-01-24 14:19:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Grup wielkości jest 5:

    Szkoda, że nie 50.

    > i odpowiada to mniej więcej temu, co jest stosowane na zachodzie.

    Chyba wtedy, jeśli dla Ciebie "zachód" to NRD 30 lat temu i
    Czechosłowacja.

  • 94. Data: 2012-01-24 15:51:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Jan 2012 13:26:34 +0100 osobnik zwany AZ wystukał:

    > http://www.fakt.pl/Taki-absurd-tylko-w-Polsce-Oto-na
    jbardziej-
    skomplikowany-znak-drogowy,artykuly,96199,1.html

    W łodzi ostatnio nadziałem się na zkaz ruchu z tablicą o powierzchni 2m2
    zapisaną maczkiem gdzie określone były wyjątki. Tablica dotyczyła 30m
    ulicy i wszyscy równo ten znak olewali. Więc ja też.
    Pomimo 4 osób w samochodzie wieczorem nie dało się przeczytać nawet
    jednego wyrazu :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?