-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
Date: Fri, 20 Jan 2012 19:06:39 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 74
Message-ID: <jfcahd$h58$1@mx1.internetia.pl>
References: <jfa2fp$cu8$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jfa6po$jr1$1@mx1.internetia.pl> <jfa7of$p7o$1@mx1.internetia.pl>
<jfa8bf$rgq$1@mx1.internetia.pl>
<4f18a746$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<jfa99e$1c4$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
<jfbs35$5sc$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <o...@s...linksys>
<jfc43i$bk7$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
NNTP-Posting-Host: 77-255-62-173.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1327082861 17576 77.255.62.173 (20 Jan 2012 18:07:41 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jan 2012 18:07:41 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <o...@s...linksys>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2428190
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-20 18:18, SW3 pisze:
> Dnia 20-01-2012 o 17:16:52 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):
>
>> D-1 jest znakiem informacyjnym i do niczego tak naprawdę nie upoważnia
>
> To po co w ogóle go stawiać?
Informacyjnie. Wynika z powyższego, że poruszając się tą drogą kierowca
ma priorytet nad drogami podrzędnymi - jednak nie ma prawa wymuszać
swych "niby praw" na innych.
>> - szczególnie do przyjmowania modelu "bo jestem na pierwszeństwie i nie
>> muszę na nic reagować". Jeżeli taki ma być "model" zachowań to zdaje
>
> Znaczy znak "droga z pierwszeństwem" jedynie informuje, że jesteśmy na
> drodze z pierwszeństwem ale nie wynika z tego, że mamy pierwszeństwo?
Kręcisz - napisałem powyżej i wcześniej. Mamy pierwszeństwo, ale nie
bezwarunkowe.
> Na spadające fortepiany również należy reagować ale chyba nie wynika z
> tego że tak ma być.
Znaczy nie należy reagować na spadające fortepiany?
> Dokładnie tak.
To litości.
> Może nie zauważył, może nie zdążył przetworzyć, nie wiem. W każdym razie
> gdyby nie ten nieszczęsny D-1 to przed skrzyżowaniem miałby do wykonania
> jedną interpretację: ->ustąp pierwszeństwa a tak, miał dwie:
> ->pierwszeństwo->ustąp pierwszeństwa
Pisałem już, że mózg tak nie działa. To nie jest tak, że nagle po
zmianie jakiegoś sygnału zmienia się działanie całego systemu - to nie
sterownik PLC.
> Wcześniejszy D-1 był wcześniej. Tablica - racja, to był pierwszy zwiastun.
Jaki pierwszy zwiastun? Czego? Skrzyżowania? Widoczne z daleka, z
oczojebnym "STOP".
>> Kierowca wjechał nie reagując na
>> cokolwiek - jak sam powiedział, wracali z pogrzebu kogoś bliskiego.
>> To się zdarza.
>
> Dlatego stawiając znaki należy starać się robić to tak, by było jak
> najmniejsze ryzyko błędnej interpretacji.
Zdajesz sobie sprawę, że Twoja odpowiedź ma się nijak do tego, co ja
napisałem i do zachowania tamtego kierowcy? Jeżeli kierowca zwyczajnie
nie reaguje na dowolne znaki (czy samą obecność widocznego
skrzyżowania) to w jaki sposób niby lepsze oznakowanie miałoby
zmienić jego aktualny stan ducha czy poziom percepcji?
>> LOL - co komu po znakach, skoro się na nie nie patrzy...
>
> Myślę, że gdyby tam stał nawet tylko jeden jedyny STOP to sytuacja była
> by czytelniejsza
Dla kogo? Ona jest czytelna - wbrew temu co próbujesz sugerować.
> niż gdy rośnie las: D-1, A-7, D-2, B-20 i dyskoteka na
> górze.
Znaczy bezmyślnie przejeżdżamy, choć z 5 znaków mamy:
1. 2 informacyjne - D-1 i po nim D-2
2. 1 ostrzegawczy - A-7
3. 2 zakazu - B-20
Litości.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.12 19:20 Artur Maśląg
- 20.01.12 19:34 adam
- 20.01.12 20:30 DoQ
- 20.01.12 21:33 Kris_Poland
- 20.01.12 21:59 Artur Maśląg
- 20.01.12 22:35 Kris_Poland
- 21.01.12 00:12 to
- 21.01.12 02:51 Krzysiek Kielczewski
- 21.01.12 04:35 to
- 21.01.12 04:35 to
- 21.01.12 13:05 DoQ
- 21.01.12 15:02 jerzu
- 21.01.12 18:05 Artur Maśląg
- 22.01.12 12:22 Marek Dyjor
- 22.01.12 15:40 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-26 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-26 Wrocław => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-26 Wrocław => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-26 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=