  • Data: 2012-02-03 12:17:38
    Temat: Re: [YT] Karol jesteś moim bogiem...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 03.02.2012 00:39, KrisPolska pisze:
    > nasza policaj jeszcze ich nie namierzyla ? automatycznie bez prawka
    >
    >Suchar sprzed 6 lat, nie ma sie czym jarac.
    >http://twoje-sudety.pl/index.php?action=show&type=n
    ews&id=5405&PHPS­ESSID=b823

    To ci sami ? Wydawalo mi sie ze inni.
    No tak, nie uwazalem jak ogladalem, teraz widze i znaczek na
    kierownicy, i hopke ... ale wtedy chyba wyraznie mowili ze to subaru.
    I jakos pamietam ze w miare normalnie jechal, a tu w poslizgi wpada.
    No tak - teraz tez mowia ze subaru :-)

    To juz 6 lat ?

    J.