  • Data: 2011-05-14 19:15:04
    Temat: Re: YAMAHA - rok produkcji dla WK
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iqmj6a$gva$1@inews.gazeta.pl...
    > Byc moze u Ciebie na wsi diagnosci za flaszke jeszcze > cos zrobia

    Wiem, wiem, jesteś tym jedynym uczciwym. Realia są takie, że większość
    diagnostów napierdala łapówy aż się kurzy. Łykają wziątki za wszystko.
    Podbiją wszystko, aby kasa była. I nie truj o uczciwości. Znam ich wielu. Na
    wichurach takie Miśki zarabiają po 1800 zł, a chałupy budują, dzieciom
    mieszkania kupują. Oczywiście z pensji...

    > zwlaszcza doloza jakies 10k pln do kieszeni wlascicielowi.

    Tu nie bardzo wiem co masz na myśli...

    > Mialem niedawno samochod z komisu - pierwsza rejestracja 02.01.2008 - pan
    > komisant przekonywal mnie ze produkcja tez 2008. Samochod sprzedany
    > klientowi jako 2008. Roznica w kasie to ok 15k pln.
    > Nie ruszyla by mnie nawet 50 letnia lyski.

    Tu też mętnie coś piszesz. 2008 sprzedany jako 2008, a czego chciał od
    Ciebie? Nie bardzo rozumiem.

    --
    Grzybol