  • 1. Data: 2012-03-26 10:35:05
    Temat: Xperia - X10 vs Arc S
    Od: TomekJD <t...@g...pl>

    Witam

    Dawno tu nie zaglądałem. W końcu mój operator ma ciekawą propozycję
    dla mnie i zastanawiam się nad zmianą obecnego aparatu (Xperia X10) na
    Arc S. Głównie zastanawiam się nad zmianą (wzrost?) wydajności.

    Obecna X10 (po upgrade do fabrycznego Android 2.3.3) oraz
    zainstalowanych około 100 aplikacjach ma swoje lepsze i gorsze dni.
    Czasem dość wolno działa i trzeba czyścić jej pamięć RAM (za pomocą
    Android Assistant). Potrafi się też wyłączyć przy dużej ilości
    otwartych zadań. Z tego co słyszałem to dość "normalne" bolączki
    aparatów z systemem Android.

    Wiem, że Arc S ma większą ilość pamięci (zarówno RAM jak i ROM) oraz
    wyżej taktowany procesor (1,0 GHz vs 1,4 GHz) dodatkowo radio FM no i
    Bravia ME. Jednak mi chodzi o zasadniczą różnicę w użytkowaniu tego
    telefonu względem X10? Czy lepiej poczekać na coś nowszego jak Xperia
    S?

    Pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2012-03-26 18:25:45
    Temat: Re: Xperia - X10 vs Arc S
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-03-2012 10:35, TomekJD pisze:
    > telefonu względem X10? Czy lepiej poczekać na coś nowszego jak Xperia
    > S?

    Ja bym poczekał na Xperie S

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 3. Data: 2012-03-27 09:17:39
    Od: TomekJD <t...@g...pl>

    > Ja bym poczekał na Xperie S

    Ja też. Tylko jak długo jeszcze, żeby była ona w przystępnej cenie
    (mniej niż 200 PLN)?
    X10 (od operatora) nie doczekałem się. Arc S jest w dobrej ofercie po
    około 7 miesiącach, a nie jest to przecież już nowy telefon.

    Dla tego timing dla Xperia S obstawiam na około 12+ miesięcy

  • 4. Data: 2012-03-27 12:07:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-03-2012 09:17, TomekJD pisze:
> [...]
    > około 7 miesiącach, a nie jest to przecież już nowy telefon.
    > Dla tego timing dla Xperia S obstawiam na około 12+ miesięcy

    No jak nie masz kasy i czasu to kupujesz to na co cię stać, nie ma się
    nad czym zastanawiać...

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 5. Data: 2012-03-27 12:35:26
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    TomekJD nabazgrał(a):

> [...]
    > dla mnie i zastanawiam się nad zmianą obecnego aparatu (Xperia X10) na
    > Arc S. Głównie zastanawiam się nad zmianą (wzrost?) wydajności.

    Tak, szybciej wybiera numery :)