eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaXilinx - dziwne programowanie pamięci konfiguracyjnej JTAG'iem › Re: Xilinx - dziwne programowanie pamięci konfiguracyjnej JTAG'iem
    Subject: Re: Xilinx - dziwne programowanie pamięci konfiguracyjnej JTAG'iem
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>
    Date: Fri, 23 Oct 2015 17:15:58 +0200

    W dniu 23.10.2015 o 10:09, s...@g...com pisze:
    > "Przeprototypiłem" projekt z wykorzystaniem S6, konkretnie XC6SLX45-CSG324. Pamięć
    konfiguracyjna : XCF16P. Na pokładzie PCB jest jeszcze trochę innych badziewi,
    najważniejszy jest AD9272, do tego jest też podpięty nadajnik HV7361.
    > OK, no to już wiadomo czego dotyczy projekt.
    >
    > Ale nie ma to nic wspólnego z tematem wątka, informacja ot tak na marginesie.
    >
    > Do rzeczy :
    >
    > 1) Programuję XCF16P JTAG'iem. Mozolny proces, trwa to ok. 2 minuty. Ze stoperem
    nie siedziałem przy tym, ale coś w tych czasowych okolicach. Dlaczego? Guzik mnie to
    obchodzi jak działa iMPACT, ważne że działa.

    > 2) Jedna z dziesięciu postprototypowych PCB zachowuje się dziwnie. Programowanie
    pamięci konfiguracyjnej trwa ok. 20 minut!! I kończy się sukcesem!! Weryfikacja
    zawartości pamięci vs. plik wsadowy jest b. szybka (1-2s.)

    > Obmierzyłem wszelakie napięcia, przeoscylowałem je pod kątem "syfu", wszystko jest
    jak tralala!

    > Co jest grane ?!

    Oooo... widzę, że nie tylko ja mam problemy z Xilinxem ;-)

    Jaki masz programator? Na moim DLC9G zdarza się, że iMPACT przy
    inicjalizacji programatora ustawia częstotliwość TCK na 750kHz.
    Normalne na krótkich kablach jest bez łachy jest 6MHz, ale czasem mu coś
    odbije i jest 10x wolniej.

    Grzegorz