    Date: Sat, 21 Jun 2014 23:48:01 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xiaomi

    W dniu 2014-06-21 22:54, ToMasz pisze:

    > możesz pisać co chcesz. Tyle że jeśli napiszesz że 2+2=5, to albo to
    > jakoś postaraj się udowodnić, albo odbiorca będzie postrzegał Cie jako
    > debila

    Co mam ci udowadniać?! Chyba nie wytrzeźwiałeś jeszcze po długim
    weekendzie. Wczytaj się w tę dyskusję i powiedz mi co i jak miałem ci
    udowodnić?! Że z góry określanie wyrobów z Chin jako słabe jakościowo i
    "niemarki" to bzdury na kiju bo cały świat produkuje u nich, w tych
    samych fabrykach, swoje "markowe" badziewie? Że jakościowo produkty
    chińskie nie odbiegają od koreańskich? Czy może, że ty dyskutujesz sobie
    z wewnętrznymi głosami o gocleverze i cały swiat ma się dostosować? Weź
    palnij się w głowę :/

    > ja mam konkluzje pisać? To nie ja stawiam tezy bez poparcia argumentami.

    Za wiele argumentów w twoich wypowiedziach to nie widzę. Ciężko się
    dziwić jednak, jak piszę się takie odkrywcze i głębokie rzeczy jak
    "Chiny i Korea to różne Państwa"

    > napisałeś "jakość xiaomi nie odbiega od samsungów", a jako dowód
    > podajesz wątpliwą tezę że samsungi są słabo wykonane bo był to temat
    > wojny iphone android? Dobrze się czujesz? Skoda jest gorzej wykonana od
    > Volkswagena czyli Dacia jest lepsza od Seata?

    chłopie... wyjdź i wróć jak skończysz już gimnazjum i nauczysz się czytać.

    Specjalnie dla ciebie powtórzę. Poruszaj ustami podczas czytania to może
    lepiej ci pójdzie.

    Pomysł, że chińskie produkty nie zasługują na miano marki (głupota tego
    sformułowania uderza mnie za każdym razem jak to czytam lub powtarzam)
    jest totalnie dziecinna gdyż czołowe chińskie marki produkują sprzęt
    jakościowo nie odbiegający od "markowych", przykładowych samsungów. Nie
    jest to wysoka poprzeczka, gdyż współczesna elektronika robiona jest
    byle jak, a właściwie celowo robiona tak by się rozwaliła po gwarancji.
    Samsung z pękającymi ekranami, plastikowością, trzeszczeniem wszystkiego
    jest tu całkiem wysoko w rankingu. Na plus wybija się chyba nokia, która
    robi produkty niezłe, nawet aple co chwila zaskakuje niedoróbkami
    (ekrany, pękające szkła, samowyłaczanie itp.). Wspomniałem o iphonie,
    gdyż przy flejmach często poruszano problemy flagowców androida i tam
    cię odsyłam bo nie chce mi się marnować klawiatury na byle kogo.

    > Teraz sobie przeczytaj jeszcze raz co napisałem o wadach nietypowego
    > telefonu i zaletach czegoś co jest bardzo popularne. Następnie napisz
    > proszę dlaczego wybrałbyś Xiaomi. JA to z ochotą przeczytam i na 100%
    > _nie odpowiem _ ze pier****lisz bo masz czelność wygłaszać własne zdanie.

    Odbiję piłeczkę: nie miałeś w ręku MI z MIU ale oceniacz całą firmę
    Xiaomi po wadach ZTE Grand In bo oba są z Chin... Fuck logic.

    > 3. Sam napisałeś że będziesz pisał "bo masz ochotę". Takie masz prawo.
    > Ale _inni też mają_, a tego juz chyba nie rozumiesz. Jeśli masz inne
    > zdanie postaraj się napisać dlaczego, zamiast kpić z przemyśleń Marka.
    > Patrz komu i na co odpowiadasz.

    Bo piep**y głupoty, to nawet nie to, że nie zgadzam się z jego osądami
    na temat chińskich produktów. Irytuje mnie, że zmienia definicje słowa
    by podzielić się niepopartą argumentami pogardą do pewnej grupy
    produktów... wtf? :/