    From: ToMasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xiaomi
    Date: Sat, 21 Jun 2014 22:54:16 +0200

    W dniu 21.06.2014 21:29, PlaMa pisze:

    > Bo kurde mam ochotę i byle mały penis jak ty mi nie zabroni.

    możesz pisać co chcesz. Tyle że jeśli napiszesz że 2+2=5, to albo to
    jakoś postaraj się udowodnić, albo odbiorca będzie postrzegał Cie jako
    debila

    > "nie wiem czy używanie pojęcia "marka" przy tego typu chińskich wyrobach
    > nie jest nadużyciem"
    >
    > wyraźnie sugeruje, że to znacznik "chiński" traktujesz jako
    > dyskwalifikujący do zaszczytnego miana marek (swoja co za absurdalny i
    > ułomny pomysł)

    > I co z tego? Weź jakieś konkluzje dopisuj do tych żałosnych spostrzeżeń
    > bo zaraz mi napiszesz, że w Chinach mieszkają Azjaci. Nie wiedziałeś?
    > Naprawdę?

    ja mam konkluzje pisać? To nie ja stawiam tezy bez poparcia argumentami.

    > akurat to kopanie leżącego bo flagowce samsunga są wykonane słabo co
    > było nie raz wypominane i często przytaczane w flameach iphon vs. android.

    napisałeś "jakość xiaomi nie odbiega od samsungów", a jako dowód
    podajesz wątpliwą tezę że samsungi są słabo wykonane bo był to temat
    wojny iphone android? Dobrze się czujesz? Skoda jest gorzej wykonana od
    Volkswagena czyli Dacia jest lepsza od Seata?

    Jeszcze raz:
    1. kupuje telefony w chinach. Obawiam się że dzisiejsi dyskutanci nie.
    Spodziewam się niespodzianek. różnych. Abstrakcyjne menu, parametry
    odbiegające do specyfikacji, niekontrolowane zachowanie. Zanim kupię
    telefon wiem o tym, decyduje się na ten fakt, bo przeznaczenie takiego
    telefonu to rozrywka, a cena jest atrakcyjna. Telefon który osiąga 15-17
    tyś w antutu kosztuje 80-90 usd.
    2. Xiaomi być może robi super hiper telefony, ale ja żadnego ich
    produktu nie miałem w ręce, więc nie będę klepał jadaczką na temat o
    którym nie mam pojęcia. Jednakże pewne fakty- takie jak cena i
    wydajność- można sprawdzić używając googli. najszybszy mi3 1400zł netto
    dorównuje samsungowi note3, za 1550 zł netto, i jest trochę szybszy od
    Xperia Z Ultra za 1200zł netto. Podobne porównanie możesz zrobić dla
    wielu tańszych telefonów. Tu masz artykuł o telefonach do 600zł.

    http://antyweb.pl/kupujemy-jak-najlepszego-smartfona
    -do-600-zlotych-czesc-1/

    Teraz sobie przeczytaj jeszcze raz co napisałem o wadach nietypowego
    telefonu i zaletach czegoś co jest bardzo popularne. Następnie napisz
    proszę dlaczego wybrałbyś Xiaomi. JA to z ochotą przeczytam i na 100%
    _nie odpowiem _ ze pier****lisz bo masz czelność wygłaszać własne zdanie.
    3. Sam napisałeś że będziesz pisał "bo masz ochotę". Takie masz prawo.
    Ale _inni też mają_, a tego juz chyba nie rozumiesz. Jeśli masz inne
    zdanie postaraj się napisać dlaczego, zamiast kpić z przemyśleń Marka.
    Patrz komu i na co odpowiadasz.

    ToMasz