  • 11. Data: 2011-06-30 11:18:03
    Temat: Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 20:51:43 +0200, Kawka napisał(a):

    > 2 Wyłączyć tryb SATA w BIOS zainstalować Windows i potem bawić się ze
    > sterownikami SATA i włączyć SATA

    Tu sie chyba rozpedziles za bardzo:)
    Rozumiem co chciales napisac, ale wyszla lekka herezja:)
    Oczywiscie NIE wylaczyc tryb SATA, ale przestawic kontroler SATA z trybu
    AHCI/RAID (ktorych XP nie ruszy bez wspomnianego F6) w tryb IDE
    Problem w tym z enie w kazdym notebooku sie to da zrobic - niektore maja
    bardzo mocno ograniczone mozliwosci BIOSa.
    Poza tym, nie przestawisz ot tak XP-ka zainstalowanego na dystku w trybie
    AHCI lub RAID na IDE bo system nie wstanie - a pytajacy raczej nie ma wiedzy
    by to przeskoczyc:)

    Oczywiscie jest inne, najprossze rozwiazanie o ktorym tu nikt nie wspomnial
    - plytka, lub partycja recovery do laptopa. Chyba ze plytke zgubil a
    partycje skasowal:)

    --
    Mark

  • 12. Data: 2011-06-30 11:49:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Tak JoteR - użycie nLite do dorzucenia sterowników do kontrolera SATA
    > automatycznie implikuje wyrżnięcie połowy elementów systemu. Jasssssne.

    Ale rozumiesz "zmienić wiele ustawień instalatora"? Chesz o tym porozmawiać
    na grupie windzianej? Na przykład w tym wątku: "xp (po nlite) nie widzi
    baterii w netbuku"? Czy może rozwiązałeś już problem owego nieszczęśnika,
    który po okastrowaniu systemu nie może słuchać plików MIDI?
    Ja widziałem na grupach windzianych zbyt wiele problemów, które na zdrowy
    rozum nie powinny występować, a które po przyciśnięciu delikwenta do muru
    okazywały się pokłosiem kastrowania instalki przez nLite, żeby nie
    przestrzec przed zbyt beztroskim używaniem tego, skądinąd pożytecznego,
    narzędzia. Tak więc swoją ironię możesz wsadzić głęboko w... wątek o plikach
    MIDI.

    JoteR

  • 13. Data: 2011-06-30 12:24:05
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    > Oczywiscie jest inne, najprossze rozwiazanie o ktorym tu nikt nie
    > wspomnial
    > - plytka, lub partycja recovery do laptopa. Chyba ze plytke zgubil a
    > partycje skasowal:)

    -----------------------------------
    Tę możliwość sprawdziłem na samym początku walki. Niem partycji i nie ma
    recovery CD ani DVD

  • 14. Data: 2011-06-30 16:34:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 13:49:05 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ale rozumiesz "zmienić wiele ustawień instalatora"?

    Zmienić wiele ustawień instalatora jest równoznaczne z wyrżnięciem wielu
    elementów?

> [...]
    > (po nlite) nie widzi baterii w netbuku"? Czy może rozwiązałeś już problem
    > owego nieszczęśnika, który po okastrowaniu systemu nie może słuchać

    Niestety. Chciałbym wiedzieć jak i chętnie posiedziałbym przy rzeczonym
    komputerze, ale nie było jak.

> [...]
    > przestrzec przed zbyt beztroskim używaniem tego, skądinąd pożytecznego,
    > narzędzia. Tak więc swoją ironię możesz wsadzić głęboko w... wątek o

    Teee... Bóbr... Wypuść już to powietrze, co? ;D

    [ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał. ]
    [ (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]

  • 15. Data: 2011-06-30 19:23:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Zmienić wiele ustawień instalatora jest równoznaczne z wyrżnięciem wielu
    > elementów?

    Niestety, często tak.
    Poza tym, ile razy na poradę Michała czy Piotra, żeby użyć Konsoli
    Odzyskiwania, delikwent miotał się z płytką spreparowaną nLite z
    ustawieniami unattended, nie mogąc jej (Konsoli) uruchomić? F10 jest tylko
    trikiem i to mało znanym. Nawet na właściwej do tej dyskusji grupie
    windzianej.

    > Teee... Bóbr... Wypuść już to powietrze, co? ;D

    A ty, zając, znowu bez czapki? ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2011-07-01 17:19:31
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 21:23:52 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > Odzyskiwania, delikwent miotał się z płytką spreparowaną nLite z
    > ustawieniami unattended, nie mogąc jej (Konsoli) uruchomić?

    Wydaje mi się, że częściej się miotali nie próbując nawet tych kroków
    wykonać. Ale ostatnio mam taki zapieprz, że kłócić się nie będę.

    > F10 jest tylko trikiem i to mało znanym. Nawet na właściwej do tej
    > dyskusji grupie windzianej.

    A ten trick z F10 to polega na? Bo prawdę mówiąc nie kojarzę do czego toto
    służyć może. :)

    > A ty, zając, znowu bez czapki? ;->

    Na Allegro sprzedałem... Lato w końcu mamy. Przynajmniej kalendarzowe. ;)

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]